4:e advänt. :)



4:e advänt var igår, jag hade skrivit ett inlägg men allt blev helt åt hell..
nu är det måndag och 3 dagar kvar till julafton och alla julklassiker på tvn och det goda julbordet. :)

igår gick jag och kevin till affären men det var inte plogat någonstans så vi kom inte fram.
jag fick putta den jädrans vagnen så gott jag kunde det var nästan omöjligt.
påvägen hem fick gubben komma och möta mig för mina värkar hade satt igång pga allt puttande och ont som tusan gjorde det så jag fick gå som en tant sakta men säkert hemåt och lägga mig ned när jag kom hem.

idag ska min lilla prins få åka lite pulka efter det ska jag fixa tvett och lite sådant.
ta det lugnt helt enkelt för imorgon ska vi till mödravården och bvc på samma dag 1 års kontroll. :)



Den vackraste kille någonsin!
han älskar åka sin pulka och hålla upp händerna och skrika. :)
Nu säger han Tutte också, haha inte bra om han springer runt på dagis och säger sådanna ord. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback