All i want for christmas is you.



Någon som är sugen på att öppna paketen märker jag. :D
Han klarar inte vänta till julafton men det får han lov att göra. :) ajabaja säger mamma så skrattar han bara. :)

Nu gör hon kullerbyttor för fullt inne i den varma magen. hon kanske inte alls blir lika lugn som jag trodde. ;)
längtar ungefär lika mycket till julafton som min lilla son Hähä.

idag ska jag pynta ännu mer samt tvetta och lite såntdär eftersom han hostade från lungorna ganska mycket i morse så avvaktar jag med att gå ut med han ett tag till och avbokar min mvc tid.



Vi älskar vår lilla dotter som visar oss kärlek från insidan. <3
Jag vart så rädd för att gå själv igår kväll från affären efter att ha lämnat gudmor i centrum.

Eftersom den där grisen till våldtäcktsman går lös och följt efter två gravida och våldtagit en.
så min älskade överaskade mig med att möta mig på gatan och sa att han inte ville att jag skulle gå själv. <3

Hur tusan kan man tända på att våldta gravida? eller våldta överhuvudtaget. men just gravida??
hur j*vla sjuk i huvudet kan man vara egentligen vi bär på ett liv i magen. jävla gris såna som dig ska inte ens få leva. det är värt att sitta inne för att ha mördat en sån sjuk djävul!
hoppas du får så mycket däng inne på kåken när du väl kommer fast!

sandra - isabellesmamma » 2009-12-03 | 09:28:52
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Ok. ja jag ska se 2010 på lördag tror jag .. (:

Charlotte - Gravid » 2009-12-03 | 10:54:09
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Tack så mycket. Ja tiden går visst mycket fortare när man har barn, tycker tiden började gå fortare sen en vän skaffade barn :) Dom kom tätt asså :) men det är mysigt tycker jag.

Nej vi vet inte, vi tror det är en flicka, det trodde hon som gjorde ultraljudet också men visste inte säkert. Vet ni vad det blir?

Kram

Charlotte - Gravid » 2009-12-03 | 12:00:54
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Tror inte hon såg ordentligt, hon sa att hon inte var helt säker så fråga hon om vi ville veta vad hon trodde att det var, så hon såg ingen snopp iaf :)

Vad roligt, jag vill också ha en av varje :)

Kram

Josefine » 2009-12-03 | 18:53:23

Kan du inte börja göra videobloggar? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback