april 2010 ♥



Lilla babygirl. 3 månader kvar tills vi möts. tiden har rusat förbi och kommer nog fortsätta göra det.
drömmer mig bort för hur vacker du kommer vara och hur glad storebror kommer bli. :)
längtar till att få dig på bröstet och få känna din nyfödda bebislukt och närhet.
vill se om du är lika lugn utanför som innanför. ♥

Min blomma kommer aldrig att vissna ♥
att du ligger där inne och sparkar ned mot beckenet dvs ligger du på mage, jag känner kärlek.
vi är tålmodig och njuter av denna graviditet alla vi 3 här utanför. ♥



ska faktiskt ta och sova nu efter att ha gos framför tvn.
pums i säng min vän. kram !
Devinia - Mamma till Roky » 2009-12-04 | 22:19:08
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; Det är rätt olika för olika studios. Daemon tar bland annat 400 kr för en läpp-piercing. Men det finns dom som tar 350 kr och de som tar 500 kr också. :)

Hannele - Mamma till Kevin » 2009-12-04 | 22:53:25
URL: http://hanneler.blogg.se/

Sån där grej tänkte vi köpa när jag var gravid, men jag tyckte att dom var så dyra o.O och plus att jag trodde inte ens att dom skulle funka.



Svar:

jao..precis, man mär ju barnet när dom lite lite äldre vad dom vill äta och inte.

Ville eran Kevin ha vällning från första gången?

Alltså när ni började med den eller testade den på honom eller vad man ska säga..

charlotte - gravid » 2009-12-05 | 01:20:57
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Okej, ja vi får se :)

jag är i vecka 31, har gått 32 fulla veckor på tisdag :)

vilken vecka är du i? är det 22?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback