En helt vanlig gnällspik

jädrans tänder må tro?? gnällspiken själv har talat.
gos stor kram fick man av grabben iaf det behövdes.
nu sover han och jag sitter och äter tomtegröt och lyssnar på halv lugn musik, det blir väl inte bättre för det. :/ 
skriva för mig idag är nog det bästa botemedlet eller en hjälpande hand iaf.
detta är väl det jag avskyr med graviditet samt illamående och huvudvärk. men 3 månader kvar sedan är det över. sen är det ingen som sagt att jag kanske får förlossningsdepression men det hoppas jag inte! 

hur som helst så ska jag fixa ordning mig och försöka tänka på annat. 
jädrans busunge som klättrar upp i soffan hela tiden och snabbt går det så skrattar han bara när jag säger *NEJ kevin * haha! 

spana in den sötaste busungen någonsin. :) <3

 

Vilken söt Kevin du har! Tråkigt att du inte mår bra!

Ta chansen och vinn en snygg klänning till jul från Mamalicious hos mig! Ha en mysig fredag! :)



http://minbebis.com/blogg/stina/vinn-mammaklanning-fran-mamalicious/

Graavid på 17 år » 2009-12-11 | 14:59:36
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Jo vi har faktiskt kommit på namn, Benjamin om det blir en kille, eller Melissa eller Isabella om det blir en tjej :)



kramar :)

Hannele - Mamma till Kevin » 2009-12-11 | 15:21:36
URL: http://hanneler.blogg.se/

Svar:

Hahahaa...ja jag håller med ^^

MEn det så jäkla roligt ut så att man kan inte hålla sig för garv x) Haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback