God Jul !



Här ska firas. :)
har precis handlat 2 aladdin askar och en paradis ask. Kevin fick en mobil som låter i morgon present och älskling fick en tum-ring. :)
nu sussar tomtenissen och jag inväntar gubben och hans päron som kommer med julklapp till kevin.
ska snart börja fixa i ordning mig inför jul-firandet. allt är som de ska vara helt enkelt.

Hoppas ni där hemma får en underbar och mysig jul! Kramar och god jul från oss.

MyzaaN - Princess Pink » 2009-12-24 | 12:55:12
URL: http://myzaans.blogg.se/

så lit så & tack själv <3

Tova » 2009-12-25 | 12:20:42
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Hoppas ni haft en underbar jul :)



Jaa, jag hoppas ju jag inte kommer gå över tiden, men vet att chansen är rätt stor :P Har inte känt förvärkar elelr nånting heller, är nästan nyfiken på att se hur det känns... haha!

I natt hade jag dock lite magknip, undrar vad det beror på... man letar liksom tecken hela tiden på om det är dags snart :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback