Godnatt

först vill jag bara säga att jag vore tacksam om ni anonyma kan skriva era namn för en gångs skull.
mitt liv är mitt liv ingen annans, vissa frågor kan verka stötande och sedan kan jag ta dem som att du ställer en fråga för att försöka få mig upprörd? . jag blir inte ett dugg upprörd och väljer att avstå att svara på din fråga. .
man har rätt till ett privat liv, du kan ställa din fråga när jag någon gång har en frågestund och hoppas på att få ett svar det är väldigt mycket enklare.
jag ser bara ned på personer som inte är seriösa och vill göra intrång i ens liv. jag ville komma bort från detta därför bör jag blogg men vissa letar ju verkligen upp en. Hoten och personangreppen mot min son och familj fortsätter.. kan du snälla sköta ditt liv? tack på förhand.

Vi skulle kika på två lägenheter idag, det gick jätte bra vi sa ja till ena som var 74 kvm jätte fin men jag älskade köket på den andra lite mindre. :)
imorgon hoppas jag att det blir en lugn dag iaf min migrän kommer tillbaka.

Godnatt gott folk. :)
Marie Nellie & Oliwer´s Mamma » 2009-12-16 | 22:34:24
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

åhh va kul, är det roligt att va gravid igen ? känns det som med kevin ?



va bra att det är bra med er förutom nästäppan då :p med oss är det super bra faktist



ja absolut det tycker ja att vi ska ta och göra, det är bara att hojta till så kan vi boka in nått nån gång :D

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback