Goodnight Sweetheart.

så himla trött efter programmet Mammas pojkar. lillagubben sover oroligt så jag känner egentligen inte för att lägga mig eftersom jag vet att jag kommer få gå upp till och från.
önskar jag kunde ta hans drömmar och ersätta dem med fina drömmar.

nej. nu gäspas det väldigt mycket från min mun och ögonlocken klarar knappt vara uppe.
är så trött så jag inte själv vet vad jag tänker så jag slutar skriva här hehe.. sov gott!
Anonym » 2009-12-03 | 22:09:02

Okej, Ja så jag hoppas att jag också blir en av dom :)



Det känns tryggt att läsa :) Jag har funderat på ryggmärgsbedövning och lustgas, jag är inte så smärttålig längre som jag har varit så vill väl ha så mycket för smärtan som möjligt :)



Okej, får hoppas på att det går bra och du inte får för ont :) Vad har du tänkt för smärtlindring, o va hade du förra gången?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback