Kevin 11 månader.



Vår grabb blir 11 månader idag eftersom att november månad bestod av 30 dagar bara.
Stackars hjärta som blivit sjuk i samband med dem stora tänderna + magknip.
Han var verkligen besvärlig inatt. Grät, magknip och kunde inte andas genom näsan så bar upp honom då det sprutade kräka från hans mun på hela golvet.
gick upp och gav han alvedon i spruta och smor tandköttet med alevedon samt gav katrinplommon.
det hjälpte ett tag men sedan började hell igen på stackars gubben. :(
imorse fick han ligga vid mig då somnade han om till halv 8 iaf.

tänker dock inte gå ut med han tills jag märker förbättring. Känner mig dock smittad lite smått, Barnbaciller är ju starkast. plus att han fått diaree två gånger. något skit är det ju.

men så länge han äter och får i sig vätska och inte har feber så känns det rätt stabilt. :)

Lillesyster mår bra och är hela 22 veckor gammal. Känns så otroligt skönt för varje dag är egentligen en seger för mig pga min oro för att det ska sättas igång för tidigt pga min stress.
har fått förverkar som med kevin från vecka 20 till och från men dessa gör inte ont men är överlycklig varje dag hon ger ifrån sig spark och vill stanna där inne. :) <3
Madelene » 2009-12-01 | 12:23:53
URL: http://maddihz.blogg.se/

hej hopp. Sushi är ingen fara, men jag äter ändå inte något annat än veggi så det spelar ändå ingen roll :) Och den andra sushin gör inget om man äter någon gång då och då. :) kramar hoppas ni blir friska snart

Denize - Mamma till Emilia och Liten i magen » 2009-12-01 | 15:39:27
URL: http://dempaz.blogg.se/

Snygg tröja han har :D

Charlotte - Gravid » 2009-12-03 | 10:55:06
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Vilken charmtroll, så söt han är :)

kRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback