Litet julbord.

vi fick ett litet julbord. himmelsk gott och mättande synd bara att älskade somnade innan och snarkar nu.
men imorgon vid första advänt får han äta det vi sparade till honom efter frukost (risgrynsgröt) vi har varje advänt och julafton. :)

kevin börjar nog bli på bättringsväg iaf, vi var ute en promenad med honom idag första gången på en vecka.
dock blev det ingen fotografering pga oron att han skulle sjukna ännu mer.
menmen. vi har ju redan ställt han som modell en gång så. :)

han är så go mitt lilla hjärta. när han ska somna måste jag hålla en hand på honom och stå/sitta bredvid tills han somnar annars sätter han sig tvär och börjar gråta. <3 kärlek kärlek. förstår inte att man kan älska någon så gravt som man älskar sitt barn. :)

nu ska jag kika på lite saker till gumman. ha en fortsatt trevlig helg. :)

Hannele - Mamma till Kevin » 2009-12-05 | 20:30:56
URL: http://hanneler.blogg.se/

Svar:

Så där är min son med..han tkr om allt typ förutom mossad banan. Hhaa...



Ja precis, man måste ta det lite lugnt :)

Vi kör med burkmat, vi har kört med hemmalagad mat men eftersom vi inte äter samma tider som Kevin äter så blir inte så längre.

Vi äter ju helt olika tider, vi äter när vi är hungriga :P haha..ganska vanligt att man gör så, men det blir lite ändringar sen när Kevin har blivit lite äldre ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback