Syskonlove.



Kevin fick känna lillasyster sparka och han blev helt faschinerad. :)
Han har börjat prata med henne också, så sött han måste pussa och klappa och lägga örat emot åh man blir ju rörd.
häftigt att han känner av detta. :) tror han längtar lika mycket som oss.

Kevin har börjat sova till halv 9 på morgonen, ställer sig upp och blickar mot mig och säger mamma ger inte jag någon reaktion ropar han pappa om han är där. :)
lillsyster har börjat väcka mig på nätterna och rört om i grytan sedan har det tagit 1 timme för mig att somna om.
phu! pga graviditeten har jag fått den förbannade nästäppan som besvärar på nätterna, måste till apoteket och be om någon näspray som hjälper och smörjer. :/

idag ska vi kolla på två lägenheter efter att gubben ätit julbord.
innan det ska jag och kevin bege oss till handen och möta alexandra och göra ett ärende, hem och baka peppis efteråt. fick hemmagjord pepparkaksdeg av gudfar till kevin. :) mycket godare en köpt.

igår träffade ju vi Jamina och Kevin och gick till mcdonalds så grabbarna fick hamburgare och glass innan vi gick vidare till hm. Påvägen hem brakade vagnen ihop?? :/
hur gick detta till?
jo, jag skulle lyfta upp fotstödet så hörde man hur det knakade till på sidorna av vagnen när jag kollade så hade det blivit sprickor och hela sitt delen sitter lös. :S
en så länge är det ingen fara, jag gjorde en extra check om den kunde ramla ut när han var i eller liknande men inte en iaf. så det blir till att köpa syskon vagnen tidigare om detta inte går att åtgärda.
sedan märkte jag att jag hade pyspunka och då vart jag så förbannad att jag och jamina började skratta och ba suckade. det är inte en sak som går sönder utan går något sönder så rasar hela vagnen.

på fredag blir det klippning och dra iväg och köpa pulka till grabben . :)

Tova » 2009-12-16 | 17:57:43
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Åhh så gulligt :) jag var ju själv ett år när min mamma var gravid med lillbrorsan, minns inte så mkt av det förstås, men vi hade rejält kul tillsammans under småbarnsåren sen ;)



Förresten - la till dig i min BF-lista på bloggen (i sidomenyn), hoppas det är OK - det är ju riktigt skoj att följa andra gravida ;)

kramar

Adams mamma » 2009-12-20 | 10:31:21
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Åh vilken söt bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback