Tänd ett ljus!

för dem gravida som blivit påhoppade av denna våldtäcktsman från jordbro.
som endast riktar in sig på gravida och knackar på dörrar för att ställa frågor och sedan våldta om hon är gravid.
mannen är utlänsk och på fri fot.

hur kan man göra så? det är otäckt och jag mår så fruktansvärt dåligt av att läsa detta. han borde få avrättas när dem väl tar fast denna sinnesjuka människa.
jag vågar ju inte gå ut själv efter detta som vilken gravid kvinna som helst så är man försvarslös pga en spark/slag i magen kan döda barnet. man gör allt för att skydda sitt ofödda mirakel. :(
det är förskräckligt att gravida blivit utsatt för det här, jag får ont i magen för jag vet hur nära han egentligen är.
en station härifrån usch. :(


Hur som helst fick jag sova tills gubbens klocka ringde men då la jag bara kevin bredvid mig så somnade vi om.
Julen börjar närma sig det känner man. Tittar man ut ser man frost liknande snö som ligger över marken.
Vackert! ska ränsa bort allt här och göra julfint! :)
kevin mår fortfarande dålig och är väldigt känslig mot allt stackarn. <3

Jul i vårt hus. :)  

sandra » 2009-12-02 | 15:36:07
URL: http://sandera.blogg.se/

var med och tävla om 2 produkter från make up store! tävlingen början nu!



Lycka till ... !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback