that's the way it is.



Jag älskar er! gud vad låtar kan få en att sakna någon extra mycket.
ni är det vackraste jag har. Snart en stor familj <3

jag har blivit tokig i lugna låtar och kärleks filmer :/ denna tjej kommer nog bli kärleksfull hehe.
aldrig tyckt om romantik filmer förut. Lugna låtar däremot lyssnade jag alltid på när kevin var i magen.
vilka underbara kärleksbarn. :)

bråkade lite med Fk imorse. det hade blivit en missuppfattning men nu ska allt vara i sin ordning.
så nu ska jag fixa mig och dra mig och kevin till stora centrumet. Väldigt mycket rea idag!

pratade med min barnmorska igår och berättade mitt besvär och hon tyckte att jag egentligen skulle komma på en kontroll men sa sedan att jag skulle ringa till förlossningen om det inte blivit bättre tills helgen.
men gumman verkar må bra för hon sparkar. Känns som jag har en ÅL inne i magen igen :D

Hannele - Mamma till Kevin » 2009-12-23 | 09:53:22
URL: http://hanneler.blogg.se/

Usch då..låter inte skönt. Vad har du besvär då?



Svar:

Hahah ojdå x) Då blandar jag ihop dig med en annan mamma då ;D haha..pratar liksom med typ 20 stycken olika mammor varje dag nämen typ nästan då ;D hahahaa..man blir ju förvirrad och kan inte hålla koll på allt sörru ;D haha..

Men 7.e månaden? det är ju inte såååå jättelångt kvar :K hihi..



Kraamis

Tova » 2009-12-23 | 11:53:26
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Hehe, jag har också blivit väldigt känslosam och romantisk under graviditeten ;)

Åh, ett litet aprilbarn alltså (om hon inte kommer tidigare som du säger) :)

själv skulle jag iaf inte klaga om min lilla plutt ville komma ut snart. det är ju beräknat till 14:e januari, men det HÄNDER ju att man föder i v. 38, och den tanken gör mig så glad och pirrig ^^ har ju en liten gissnings-grej på bloggen om vilken dag han kommer komma, gissa gärna du med ;)

kram

Jennie » 2009-12-23 | 23:36:52
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

du min kille har haft det med mig många gånger utan kondom nu , han säger att han aldrig kommer för efter brukar jag märka det . men jag är rädd ändå att jag kanske är gravid , jag vet inte varför.

Jennie » 2009-12-24 | 20:24:51
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Jo jag vet jag vill verkligen kunna lita på honom , han säger att jag ska få den nästa vecka. han kommer ihåg det :p men jag väntar och väntar , är skit dålig på sånthär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback