Tungt!

Stackars mammas lilla pojke. hoppas han blir bättre imorgon!
det känns tungt att se honom sådär. Dem som är så små och inte kan säga vad felet är.
mina ögonlock bara hänger samtidigt som jag har någon överskottsenergi och vill röja undan allt och börja pynta detta vardagsrum också!
Nej! . Imorgon blir det att plocka undan allt och göra fint om energin sitter kvar & grabben sovit nogerlunda iaf.
ska sätta mig under filten och smörja in magen och kolla på tv med gubben . :)

Fy fasiken vilka tunga bröst och tung mage, fy vad tungt att känna molande värk då och då när hon kommer åt något inne i magen.
inte bara det. jag tyckte om ost innan nu avskyr jag att ens se ost. jag kan inte heller dricka klöver mjölk för det smakar för mycket grädde, nu tycker jag inte heller om ett visst rostbröd jag var tvungen att ha varje morgon när kevin låg där inne. sedan har jag fått nickel eksem av min ring pga mina hormoner.

ja ingen graviditet kan ju vara en annan lik. :p

kram från oss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback