You are in pain.

Som alla människor så har jag rätt att försvara mig. Det är inte rätt att du hänger ut min familj på det viset du gör. Du är mamma själv nu, har inte du mognat någonting när du var gravid.
Det är inte okej att du skriver lögner och påhitt om mig som ska låta bra så folk kan se ned på mig så jag blir boven i dramat.

Varför kan du inte släppa taget om mig. Jag som försökt få dig att förstå att du är borta, jag vill inte ha något med dig att göra. just därför skriver jag en gång för alla vad som egentligen stämmer.
du slår bara ut din egen "uppfattning" . du kan väl skriva om dig själv istället, du vet vad som gäller dig men inte andra, dumt att hänga ut någon sådär och ja jag har gjort samma sak men jag tycker det är så onödigt.

vi båda är föräldrar och jag har lagt dig bakom mig. jag vill inte sitta och skriva något om ditt liv för jag har ett eget liv att sköta om, en egen familj som jag är lycklig med.
så till historian du hittat på.

allting började när jag och Tim hittade dig på gräsplätten och tog kontakt med dig för att vi tyckte synd om dig.
vi tog hem dig till mina föräldrar så du skulle få värme. Redan då när du förklarade att du var biosexuell backade jag undan men ville inte vara elak så min far slängde ut dig pga andra skäl.
Du fick sova hos tim sen berättade du att han hade gjort något otäckt. tyvärr så trodde jag inte på dig. jag kände dig inte.

jag visste att du tyckte om mig mer en vän och det skrämde mig faktiskt! vi umgicks inte varje dag vi knarkade inte tillsammans eller "rökte" som du påstår att vi gjorde. Vi drack däremot tillsammans.
den perioden vi hade kontakt år 2006 hade tog inte jag droger så som jag började göra.
år 2006 tappade vi också kontakten. vi umgicks inte alls mycket då vi hade kontakt så i princip kände vi inte varandra på det sättet.

vi umgicks inte med samma folk förutom 3 stycken. dvs att vi säkerligen har gemensamma vänner men inte som vi umgicks med tillsammans.
jag vill att du lämnar oss i fred en gång för alla. det är bara jobbigt när du anstränger dig för någon som inte vill se eller höra blotta ögat av dig.

jag använder min blogg som en dagbok. jag använder den inte för att framstå som en "kändis" och lura i folk det ena och det andra.
jag skapade en ny blogg just för att jag hade för många snokare som läste och lämna ett och annat fult tryck.
jag trivdes helt enkelt inte. jag känner mig bekväm med denna och det är huvudsaken, så jag har inte stängt ner den andra.

du kan sitta och säga hur olycklig jag är ditten och datten. jag bryr mig för det handlar om mig.
men i mina ögon i min familjs ögon ser vi annerlunda på hur vi har det som du påstår att vi har det.
vi älskar varandra och är lyckliga. det är inte okej att du framför hur mycket du "vet" om oss när du framförallt inte vet någonting om oss.

släpp taget om mig snälla du! vi kände knappt varandra det året vi hade kontakt.
om du inte visste det då så vet du det nu du måste förväxlat mig med någon annan.
jag har faktiskt en familj nu som vore tacksamma om du lämnade detta och tog hand om din nu. tack!
Josefine » 2009-12-02 | 22:49:00

Gud.. vad handlar det här om?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback