50 åring död av vaccinet.

Det säger väl i princip allt i den meningen. Snälla människor man ska inte spruta in massa gifter i kroppen.
detta är tragiskt för livet kan vara mycket längre en till 50 och detta vaccin är som sagt ett gift som förstör kroppen.
Fan alltså när ska folket vakna?? sluta vara så förbannat rädd för den nya influensan. vad hände med fågelinfluensan och galna kosjukan och alla andra "stora sjukdommar" .
löjligt! jag som är gravid och har ett småbarn borde vara rädd. jag har en räddsla men jag tror inte ett dugg på att denna influensa är värre en vanliga influensor.
jag tänker varken utsätta min kropp, mitt foster eller mitt barn eller min man för dessa gifter och ta risker.

vi peppar peppar istället. tvettar händerna, spritar händerna och undviken folkmassor såsom t-centralen och stora köpcenter. till & med vårdpersonalen har tappat vettet från huvudet pga dem tagit åt sig av all media som bara vill ha pengar och göra folk rädda.

Nej! utsätt inte er för vaccinet. Naturen sköter allt själv.

kram!
Emelie, Mamma till David » 2009-11-27 | 12:14:13
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Hehe ja precis :D Min son var inte snabb när det gäller andra saker som krypa, sitta upp och sånt men med att gå gick det snabbt :D Han tog sina första steg när han var 9½ månad :) Men det var närmare sin 11 månaders dag då han gick utan problem :D

Hehe förstår att det är lite jobbigt :) Vilken vecka är du i? :D

Visst är det billigt! Bra när man inte har så mycket pengar att slösa julsaker på :P Speciellt när man har en son som också fyller år vid jul :) hehe

Jag är 19 år :) Hur gammal är du? :D

Kram

Kungen » 2009-11-27 | 16:01:05
URL: http://oliviiaandersson.blogg.se/

Håller med dig t 100%, har ente heller tatt vaccinet, och ingen i min familj heller. Samma åsikt som din, "naturen sköter allt själv". Så löjligt, jag var sjuk en hel vecka för ett tag sen, låg hemma med hööög feber, yrsel, ont i kroppen och ingen ork t nånting. Men ente dog jag av det. :)<3

Annika » 2009-11-30 | 22:03:22
URL: http://flodko.blogg.se/

Hejsan, jag förstår dig preics med din motivering till vaccinet men jag måste få säga att han sog dog var en man i 50 års ålder med en tung hjärttranplanttion bakom sig och hade tydligen inte skönt sin medicinering, det var därför han gick bort prg av vaccinet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback