The night.

Ohoj. Godmorgon! Vilken natt det varit för mig iaf.
Min käraste hade vaknat från soffan och gott ner och klätt av sig. Jag hade satt mig upp i sömnen och stirrat på honom då han ger ifrån sig * vad gör du?* . Jag hade kollat under sängen och sagt * jag kände att det var något under sängen* .
Då hade han tagit min hand och sagt du är galen och lagt mig ned igen så fortsatte jag sova.

Detta var en obehaglig händelse för mig eftersom jag tror på det övernaturliga och har hört att man får kontakt med dem när man sover därför pratar man och går i sömnen. sen är det upp till var och en vad dem tror.



hur som haver så vaknade grabben kl 6 och jag gjorde ordning godnattvälling sen fick mormor ta honom för jag var så yr och så trött så jag gick in i väggen.
fick sova till 9 iaf tack och lov. Men klev upp lika yr och hade svårt för att få i mig frukost.
slängt in tvett och vikt tvett pussat lite på karln som kom och lämnade johan falk 6 som vi ska se ikväll.

idag ska min lilla tokstolle ta 1 års vaccin på bvc kl 13 .
imorgon ska vi shopppaaa och på söndag bestämde vi för att skippa 2012 och se förföljden på män som hatar kvinnor ist och ladda ned 2012.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback