Sonens första halsfluss.

åhh, är det inte astma eller förkylning så är det halsfluss.
åkte in med vår älskling till akuten med den finaste vän man kan ha dessi och fick konstaterat att kevin hade halsfluss, han hade 40,5 i feber innan vi åkte.
tur att vi åkte in, han såg så svag ut och kunde inte hålla sig vaken eller lyfta någon del på kroppen =(
nu har han fått sin medicin och ipren nu är han iaf på benen vilket är positivt.
hans aptit är iaf kvar så han äter ju bara de att det är jobbigt att svälja. buhu =(

för övrigt gick det bra på ultraljudet.
hon har gott upp fint från 2710 till 3284 kg vilket också kändes otroligt bra!
fick höra att det var en envis tjej, vilket jag redan visste. fick njuta lite extra att se henne eftersom hon vägrade visa magen och det fanns massa skuggor såhär i slutet för hon tagit upp hela livmodern.
hon trodde lill tösen skulle komma i helgen.
ska prata med min barnmorska på fredag och berätta mina besvär och säga att jag vill ha ett datum för igångsättning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback