Ärthjärnor.

men haha jävla ärthjärnor jag tänkte ge han alvedon för att lindra smärtan i hans mun. hur jävla dum får man vara på en skala, vilken jävla morsa som helst fattar väl varför man ger alvedon.. Alvedon är mot värk och feber, och han verkade ha ont i käften igår så varför inte ge alvedon? , haha härregud folk som inte har något liv, JÄVLA NOLLOR HAHA ni är så jävla ruttna allihoppa så jag skrattar ihjäl mig .. ni vågar ju tamefan inte ens möta upp mig, fyfan vad ni är fega och jävliga. hur fan kan ni leva med er själva?? ni har ju inte direkt hjärnan med er, att ni orka sitta och störa er på folk. jag sitter bara med ett feeeet jävla leende för att jag är så jävla mycket bättre en er =) .. fan vad jag är awsome alltså, jag bara avgudar mig själv, fan vad jag är bra , allt ni säger stärker mig och jag får bara bättre självförtroende och undehållning på samma gång. i love it ! bring it on babe! :) hade ni varit seriösa & inte varit så avundsjuka så ni inte kan låta bli att bevisa det så hade det varit en annan femma. haha ni har myror i brallan, inget bättre liv en än uteliggare, säkert en trash uppväxt och haft trasiga förhållande, deprimerad och you name it. puss på er ! jag tycker faktiskt synd om er. =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback