Bad day ..

nu är man trötter. fy tusan vad man är trött. vi hade en dålig dag idag, allt man gjorde blev fel och ilskan bara steg i kroppen.. sen får jag rysningar av att vara själv hemma med barnen.

inatt hände någonting så sjukt, går inte sätta ord på att jag hade lust att ta barnen och åka till mina föräldrar.
Raring somnade på soffan, när jag och dottern gick och la oss lämnade jag tvn på, sen vaknade hon som vanligt och skulle äta och raring vaknade samtidigt och gick ut och rökte direkt när han stängt balkong dörren så höjdes tvn till max när raring kom in blev han skräckslagen och sänkte .. jag fick REALLY kalla fucking kårar. hur fan gick det till.
det händer sjuka och obeskrivliga grejer i den här lägenheten ...


Buhuhu i can see you .. brr.

JESSI FOX - TÄVLING PÅGÅR! » 2010-08-25 | 20:44:38
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Ta i med vad? Tragiskt nog finns det ju såna människor!

Jenny » 2010-08-25 | 22:42:46
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Det där är så creepii... Har ni provat att säga ifrån att de räcker? Alltså när väl skiten händer så säg bara till då. Att de räcker.. Vi upplever de där ganska ofta hemma också. Allt ifrån att spisen har satts på när vi har haft plast föremål på den plattan och man hinner som tur var stänga av i tid. Till att skåpluckor stängs igen. Men usch för de där alltså..



Stor stor kram vännen



Joline » 2010-08-25 | 22:44:20

Det är okej att vara trött, alla är trötta ibland framförallt om man sovit dåligt och har småbarn =)

Jag heter inte Joline, men skriver anonymt då jag vet vem du är och vet inte hurvida du upskattar att jag följer ditt liv så mycket...haha! kalla mig töntig men tycker ni verkar ha det så mysigt och ja bara måste läsa om ditt liv, kollar in varje dag för att se hur ni har det. Hoppas du tycker det är okej!

Jag tror på spöken, men det kan också vara vänliga själar som bara vill ha er uppmärksamhet ibland. Testa att tala vänligt med dem utan att de gjort något så kanske de blir nöjda. Hoppas allt löser sig med det och att ni fortsätter kämpa på!

Kramar

Elly » 2010-08-26 | 00:00:29
URL: http://gravidnu.blogg.se/

gick upp 14 kilo under graviditeten och har gått ner 16 kg. Så nu väger jag 64 kilo, men vill ner till 58 tror jag. Vägde 56-58 när jag träffa sambon :)

kram

Jeanette - Tävling pågår » 2010-08-26 | 10:05:46
URL: http://babydjungeln.se

så konstigt...

JESSI FOX » 2010-08-26 | 11:09:19
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Klart alla som skaffar barn får mammapenning. Jag är inte dum i huvudet och vet bra mycket väl vad våra skattepngar ska gå till...



Jag gillar inte människor som utnyttjar systemet. Exempelvis såna som skaffar barn för att SLIPPA jobba, såna som säger upp sig och går på bidrag för att SLIPPA jobba, sånna som göra allt i sin makt för att SLIPPA jobba... Om du läser om och läser rätt så är jag fröbannad på idioter som INTE VILL annat än att gå hemma och gå på bidrag. Den latheten äcklar mig.



Trött på att behöva försvara mig för att det jag skriver inte passar. Om du inte gillar det du läser, sluta läsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback