Hon gjorde min dag. =)

Joline om Storstäda.:
Hej, Jag undrar hur ni gjort med barnet? Tycker du verkar som en underbar mamma trots all skit folk kastar ur sig så står du upp för dig själv och älskar dina barn, mer är vad många utav skitkastarna älskar sina det är jag helt övertygad om!
Hoppas att du svarar så man får veta om det blir en till mysig graviditet till att följa eller om man ska skriva och stötta dig i den jobbiga tiden! Hur som helst har ni gjort det rätta valet oavsett vad det blev för bara Ni kan avgöra vad som är rätt för Er familj! =)
Många kramar till den "lilla" familjen ni har :D


Sv : Hej! . Tack så jätte mycket! det där gjorde min dag. :) finner inga ord, det är precis som dig jag tycker dem "anonyma" ska vara, dem älskar att smutskasta andra men jag och min familj vet vad som stämmer, vi gör allt för våra barn, jag har lärt mig i mitt liv att aldrig låta någon nedvardera mig och trampa på mig med deras lögner och skit dem slänger ur sig. jag lever för min familj & vänner, avundsjuka klär ingen som sagt, man måste stå upp för sig själv i alla lägen, alla är unika på sitt sätt. det är synd att bara somliga vet om det. Det glädjer mig att läsa detta inlägg ska du veta! du verkar vara en väldigt go och trevlig tjej vännen! Tack =) , jag vill inte gå ut med något en först vi verkligen är 100 på vårt beslut, jag uppskattar dem som stöttar oss, dem andra kan fara och flyga så långt det bara går , här hör dem inte hemma snarare i hell. :) Många kramar till dig tjejen du kommer komma långt i ditt liv <3
Sandra » 2010-08-24 | 20:47:04
URL: http://sandrastomberg.com

Ja det är dyrt, men nu har dom prissänkt just på den sidan :)

FIONA - en ointressant vardag » 2010-08-24 | 21:10:35
URL: http://lovefiona.blogg.se/

haha segt! följa varandra på bloglovin? :)

Elly » 2010-08-24 | 21:36:27
URL: http://gravidnu.blogg.se/

haha oj ok. nää jag har gått ner dem för länge sen plus några exrtakilo :) dock vill jag väga lika mkt som jag gjorde då jag och min sambo träffades :)

ok jag förstår dej!

kram

Martina » 2010-08-24 | 22:02:48
URL: http://beautywolf.blogg.se/

vilket gulligt inlägg du fått så här på kvällen:) sånt förgyllar verkligen:)



hhi jo tjejer är lite tidigare i utveckligen men din lille man kommer nog snart i kapp han med:)

men de är riktigt skönt om man kan få bort blöja och napp innan nästa kommer:) nu är de bara försöka få henne bli blöjfri på nätterna också kvar:)



sv: de pottränar väll inte på dagis men de ser ju till att hon kommer till toa eller potta:) så de inte ska hända några olyckor.



hoppas din kväll är bra

kram

Classy - ung blivande mamma! » 2010-08-25 | 00:59:18
URL: http://classys.blogg.se/

Fin kommentar du fick där, måste kännas skönt att inte bara få såna där skit kommentarer :)



Haha, jo jag vet. Folk blir som galna vid tävlingar :S



Ja då jag är hundra, frågade till och med henne idag. Hon sa även att det bara e skitsnack och att man kan ta i tatueringen också.



Jag vet inte, alla! :P Haha... Ne men hur många finns det? Lustgas å epiduralen lär de ju bli i alla fall :)



Okej mys!

Kram!

FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★ » 2010-08-25 | 01:27:51
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

det är suveränt med mig :)



★ PUSS FAAKIES.BLOGG.SE

Emelie- 2 barnsmamma<3 » 2010-08-25 | 08:06:29
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Ja gör det:)

Jag vet inte varför jag inte trivs här, jag har alltid bott i handen och har min familj och en hel del vänner där så jag skulle helst av allt vilja bo där. Men det är rätt dyrt att köpa och hyresrätterna är inte lätta att få. Så det blir ett försök i brandbergen istället:)



Usch har han astma? Stackarn! Min lillebror hade det när han var liten och han skrämde oss ibland. Skönt att det växer bort. Nej vi ger henne ingen medicin, bara ersättning på recept. Den är mjölkfri så det funkar bra. Känns lite jobbigt nu när hon ska börja äta bara så vi ska träffa en dietist snart som lär oss:)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback