Ja, en mamma får också bli arg.

ahh, fyfan vad arg jag blir på en jävla trasch morsa som ska lägga sin i mitt liv och min uppfostran till mina barn, fuck off fyfan din jävel, kom inte och tyck synd om mina barn och snacka skit om dem när du inte ens känner oss. Du kanske inte pundar men krökar lär du göa en hel del för du ser ju riktigt trasig ut.. stött på mig en gång i handen och roppa efter mig som ett jävla fan till mig. helt amazing.. du vet ingenting problemet är att du lever i en fantasi värld, du har problem inte vi. du saknar fan kärlek alltså , hela du är tragiskt. skaffa dig ett eget liv att lägga dig i ist din lilla råtta. du är en så jävla tråkig morsa grå rakt igenom, varför ska mammor vara som dig? fyfan vad trista alla skulle vara då, jag tänker inte vara en ful och grå morsa bara för att du är det.. kommer anmäla din dotter för att orsakat en olycka för min son och dig för förtal, händer inte det så lär du tamefan märka vad som kommer ske din förlorare!
MammaWendela » 2010-08-05 | 17:51:25
URL: http://mammawendela.blogg.se/

jobbigt, Hoppas de löser dig.

kram Wendela

Jessi Fox » 2010-08-05 | 19:03:38
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

tycker inte hon ska uttala sig om att vara en dålig mor... se vad hon gjorde med hennes son jari. FYFAN säger jag bara. så jävla äckliga människor. kräks bara jag tänker på den där sjuka familjen.

cassandra, mamma till josefin och lillebror i magen » 2010-08-05 | 19:39:01
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

tackar :) bara lite ämnen så jag ahr nått att göra under grav + öka min chans att komma in på min utbildning senare :D hihi

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback