Måste bara.

jag måste bara få ur mig detta. och jag orkar inte sitta och skriva med penna när det går på sekunden med datorn.
jag blir så förbannad på såna idioter som föder barn sedan skiter i att ta hand om dem,
Festar varje dag eller varje helg, pundar i barnets närhet. jag tror ni vet vilka ni är och åt hell med er, ni förtjänar inte era barn era suckers ! .. hur fan tänkte ni där, vet ni ens själva vad ni utsätter era barn för? vill ni leva erat miserabla liv som ni gjorde innan så skulle ni tamefan inte skaffat barn !
ni kan ju inte ens ta hand om er själva och tro mig socialen kommer ingripa snart när dem ser hur ni är för någon kommer anmäla detta till dem för att dem har en oro för era ungar. jävligt tragiskt att ni pundat bort eran hjärna och sätter ert barns liv på spel, hur dum i huvudet får man bli egentligen? 
jag hoppas innerligt att ni förändras och börjar fatta att erat barn inte mår bra av det ni gör och förtjänar det bästa, nu har dem bara det sämsta, vad fan kan ni ge era ungar förutom dåliga föräldrar och stämplade föräldrar. you are so fucking loose ..
Emelie- 2 barnsmamma<3 » 2010-08-26 | 13:16:13
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Visst är det helt sjukt att man ser sånt framför sig! Usch jag ryser av bara tanken. Men som du säger, det är nog mamma instinkter:)



Stackarn! Men det är ju bra att ni har hittat ett sätt att få i honom medicinen!

Ja jag tror att vi kommer få laga all mat, tror nog att jag kommer vilja göra det i alla fall för då är jag ju helt 100 på att det inte är något i som hon inte tål.

Bvc har sagt att det är ovanligt att dom har den här allergin när dom har passerat 2 års åldern och att det är väldigt sällsynt att ha den när man är 3 år så jag tror att det kommer växa bort. Hoppas att det går snabbt bara för jag vill att min lillkorv också ska kunna äta glass och någon bulle någon gång.

Kram

T E S S » 2010-08-26 | 13:28:05
URL: http://puzicat.blogg.se/

tur att en del är perfekta :p

Classy - ung blivande mamma! » 2010-08-26 | 15:09:22
URL: http://classys.blogg.se/

Det är verkligen ett helvete när man väl kommit in i skiten, svårt att ta sig ur! Men jag hoppas att jag kommer kunna hålla mig, och om inte så vad ska man göra...



Nej inte nu, det får bli sen när jag har råd till det :)

Kram

Hannah » 2010-08-26 | 19:04:50
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Det är tragiskt!! Man blir så förbannad. Och ändå är man så maktlös att man inget kan göra.. Och tyvärr tycker jag att samhället ofta bara står och tittar på.. Socialen har massa konstiga lagar att följa så de får inte bara omhänderta barn som lever i misär och missbruk.. Utan att de måste gör långa utredningar som pundarna ofta slingrar sig runt! Helt sjukt! Jag håller med dig! Om du känner till någon/några så anmäl dem tycker jag, och du kan ju vara anonym bara så du vet.

Janni - mamma till Emilia <3 » 2010-08-26 | 23:20:36
URL: http://jhfashion.blogg.se/

sjukt sjukt sjukt att man kan göra så åt sina barn.. sååå hemskt alla borde inte kunna skaffa barn som har sånt liv och utsätter sina barn för sånt..



Hoppas allt är bra med er? ska ni behålla bebis i magen?? kramar på er

Martina » 2010-08-27 | 09:13:45
URL: http://beautywolf.blogg.se/

va jobbigt att de fortsätter!



sv: jag mår faktist bra på morgonen förutom att jag har lite svårt att komma upp på morgon för ont av fogarna. men de funkar har jag bara kommit upp så går de sen.



Hur är de med dig annars idag?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback