Nää nu får de väl frisknas.

Men hallå om Underbara helg. =):
Ska du seriöst tatuera dej när du e gravid????
sv : Asså du.. ska du seriöst tatuera dig när du är gravid.. asså daaah jag avskyr mitt liv så jag måste störa mig på andra asså öööh dööö jag vet bäst om allting .. *smack smack * .. ehhh men daah .. '


Haha ja, jag ska tatuera mig, och det är inte farligt för fostret. =) Klicka här och läs. jag tatuerar mig inte på magen för att får jag bristningar där så förstörs tatueringen och då kan jag lika gärna vänta för det är snyggare att tatuera på bristningar.


Hur som hur va. back in town, vi sitter fortfarande och snörrvlar och fryser häcken av oss, inte pga feber uta mest pga att det är så creepy väder, man hinner ju inte ställa om sig efter denna hetta som varit.. denna månad har jag 3 beställningar, alltså 3 plåtningar , en barnplåtning , en gravid plåtning och en vanlig modell plåtning.
jag längtar som f*n till på onsdag, BTW det kändes som en ål i magen imorse, CREEPY nu är jag nervis för om jag är mycket längre gången en jag trott. =/
Jenny » 2010-08-29 | 20:30:15
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Har ni bestämt er än vännen vilket beslut ni ska ta? Vill inte att du ska känna press, men man är ju lite nyfiken. Kram

Elly » 2010-08-29 | 21:12:30
URL: http://gravidnu.blogg.se/

min tatuerare vägra tatuera mig när jag var gravid, alla i studion tyckte det var en dålig idé. Men jag har ingen aning så jag säger bara vad jag hört :)

kram

Emily » 2010-08-29 | 21:34:15
URL: http://agressia.blogg.se/

Hallo :) Ska du behålla barnet? Hoppas på det bästa för er och alla lyckoönskningar oavsett vad ni väljer! Vet du att jag tycker du är SÅ stark! Jag tror inte jag ens skulle klara av att ha ett barn till, men det är upp till var och en. Önskar jag kunde vara lika stark och ha lika mycket ork som du! kram

Classy - ung blivande mamma! » 2010-08-29 | 23:56:23
URL: http://classys.blogg.se/

Spännande, du kanske gått längre än väntat då :P Ska bli kul att veta vilken vecka du är i :)



Haha, skönt att jag inte är ensam då ;) Men nu börjar jag seriöst fundera på om jag håller på att bli sjuk. Men vi får la se om jag mår så här imorgon också...



Haha, eller hur. Vem fan vill se ut som nå jävla svettäckel? Nej gud nej, man kan se bra ut som gravid och efter att man fött också för den delen!



Vet du, jag tycker att du är en sån jävla stark människa! Hur många skulle klara av tre barn i så ung ålder? Å som du säger kommer det vara dagar när du tycker allt e pest och pina men i slutändan så kommer du alltid ha dina barn där och vad är större än det?

Folk som säger nå annat är bara svartsjuka!

Det är klart att man tänker så, det är bara mänskligt!



Okej, be om min. Hon är underbar! Ulla heter hon, så jävla go och snäll! Man blir liksom glad av att träffa henne, vi klickade verkligen på en gång hon och jag :)



Kramar

nicole » 2010-08-30 | 00:40:10
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

sv: fint här med :)



vad har du för dig idag?

/Shoppahollly

Jeanette - Tävling pågår » 2010-08-30 | 09:00:08
URL: http://babydjungeln.se

Spändende med tatooveringen. Vi hade besök i helgen af en som hade tagit ett avtryck av hans nyfödte dotters hand och fått den tatoveret på sig - det var jätte fint och hämsk gulligt... på en tuff måde :D

carrå - 19 år och mamma » 2010-08-30 | 09:57:03
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Ja de borde dem faktiskt göra för man har ju ingen aning själv (i alla fall inte jag). Vet inte ens vad framfall är :P.

Ja det är härligt men lite kunde hon vara vaken tycker vi. Nej inget än i alla fall, får hoppas att hon slipper. Har dina haft det?.



Kan du inte kolla hur långt gången du är med VUL? :), så slipper du vara orolig.

Martina » 2010-08-30 | 10:31:06
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Hej gumman!



jag kommer tyvär fortsätta ha min blogg lösenordskyddad orkar inte med såna kommentarer längre .

Hoppas du vill fortsätta läsa den ändå:) skicka gärna mail så skickar jag uppgifterna!



kul va ska du tatuera denna gången?:)

kul att ni ska behålla de lilla pyret grattis:) spännade 3 barns morsa som 19;P



kram

Michaila » 2010-08-30 | 13:28:52
URL: http://michaila.blogg.se/

Vad ska du göra för tatuering?:)

Hannah » 2010-08-30 | 19:24:53
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Ja angående att tatuera sig när man är gravid så säger ju alla olika.. Det finns barnmorskor som säger att det är ingen fara och andra bm som säger tvärtom.. Seriösa tatuerare tatuerar inte gravida eftersom det finns en risk, har jag läst.. Åååh det är så svårt det där.. Jag skulle tatuerat mig för några veckor sen.. en kompis som är tatuerare och han sa att det var på mitt ansvar i så fall.. Men när jag läste runt på forum m.m. om risker så fegade jag ur.. TYPISKT! Men jag tror nog egentligen inte heller det är någon större fara om man bara rengör och sköter allt rätt och tatueraren är seriös.. Men jag vågar inte ta risken.. Vad ska du tatuera? Roligt!!

Hannah » 2010-08-30 | 19:25:04
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Ja angående att tatuera sig när man är gravid så säger ju alla olika.. Det finns barnmorskor som säger att det är ingen fara och andra bm som säger tvärtom.. Seriösa tatuerare tatuerar inte gravida eftersom det finns en risk, har jag läst.. Åååh det är så svårt det där.. Jag skulle tatuerat mig för några veckor sen.. en kompis som är tatuerare och han sa att det var på mitt ansvar i så fall.. Men när jag läste runt på forum m.m. om risker så fegade jag ur.. TYPISKT! Men jag tror nog egentligen inte heller det är någon större fara om man bara rengör och sköter allt rätt och tatueraren är seriös.. Men jag vågar inte ta risken.. Vad ska du tatuera? Roligt!!

Emily » 2010-08-30 | 20:02:14
URL: http://agressia.blogg.se/

Tack så mycket, det var meningen att du skulle bli glad också. Lycka till med allt! Styrkekramar

Classy - ung blivande mamma! » 2010-08-30 | 20:13:21
URL: http://classys.blogg.se/

Haha ja visst är han ;) Men du de e la bra med söner som hämtar posten också! :)



Jo det kanske det gjorde, idag e jag dock dunderförskyld så de kan ju ha haft något med de å göra också...



Varsegod stumpan, jag e bara ärlig! Precis, men folk i dagens läge har så svårt att glädjas åt andras lycka och framgång. Det är sjukt!

Haha ja vem vet, jag vet i alla fall inte om någon som är det :P

Nej jag kan förstå att det va tufft! Hur kommer det sig att ni ville ha barn så tidigt?



Den 24 November har han bf, men sen om han kommer då är ju en annan femma :P haha

Ja gör det du, hon e verkligen guld värd! :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback