Nudlar till frulle

haha detta är helt otroligt jag blir aldrig mätt så tänkte testa på att äta nudlar till frukost, fyfan vad jag mådde pekka imorse, kinkig för minsta lilla doft och klinisk rent ska det vara överallt, nu börjar man bli en sådan kärring igen stackars min karl.
idag ska vi träffa Jessica & knodden :) , får se vad vi hittar på.

Denna människa Charlotte är en underbar tjej&mamma, hon förtjänar verkligen guld av sitt hjärta. Kram till dig gumman . <3

Emelie- 2 barnsmamma<3 » 2010-08-25 | 10:23:14
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Tack så mycket:)



Ja jag har hört att många tycker att branbergen är pest hehe, men dit vi ska flytta känns det okej, vet inte alls hur det är egentligen, men det kändes bra när vi var där och kollade i alla fall så vi får hoppas att vi trivs:)



Nämen lilla gubben. Har ni sån där andningsmask då eller? Tycker han att det är läskigt eller har han vant sig?

4 månaders burkar kan hon äta, men mjölkproteinallergi är ju snäppet värre än vanlig laktos och det finns i typ allt. Man friterar till och med pommes frites i någon olja som innehåller det har jag lärt mig. Men vi har fått en kallelse till sös där dom anordnar grupper som har barn som är ellergiska så vi ska dit och lyssna vad dom har att säga.

Kram

Tova » 2010-08-25 | 10:35:10
URL: http://trasslet.se

Hihi, jag är en sån där som inte klarar av att äta varm "mat" på morgonen, men alla i Hong Kong käkar ju typ nudlar till frukost så helt fel kan det ju inte va ;)

Kram

Classy - ung blivande mamma! » 2010-08-25 | 10:51:44
URL: http://classys.blogg.se/

Ja verkligen :)



Jag fattar inte de heller :S Jag själv ska till och med bygga på min i svanken då jag tycker den e för liten.



Haha, så de e bara å välja å vraka :P Ne men de blir nog eda å sen måste jag ju bara testa lustgasen, folk säger att den e as kul :P Haha



Kramar

Martina » 2010-08-25 | 11:57:56
URL: http://beautywolf.blogg.se/

jobbigt att må sådär på morgon! Gjorde du det med dem båda andra??



sv: jopp vi får lön idag:) jag fattar inte varöfr man ska få de den 27 när de finns vissa räkningar som ska vara betalda då:S helt sjutk!

jag hade inte lägsta nivå med Cornelia helelr så jag har jobbat upp de från de jag fick med min dotter också:) får 433 kr om dagen blir de väll:) så känns bra även om de inte kommer upp i dem pengar man känner när man jobbar men jag har mina planer hur jag ska spara fp dagar och så:)



HAHA, ska jag vara ärigt;P för att få Cornelia att sluta med blöjan sa vi att blöjerna var slut och att M glömt köpa dem och sen dess har hon gått på pottan;P för vi gömde dem nämligen i en garderob och lätt dem inte ligga framme i badrummet hihi!



krma

Jenny » 2010-08-25 | 12:14:40
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Du är så grymt starkt vännen! Vilket beslut du än tar så är det ett bra beslut jag säger som många andra säkert har sagt. Jag stöttar dig vilket val du än väljer att ta. Hoppas allt är bra med dig och din familj??

Jenny » 2010-08-25 | 20:21:36
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Med mig är det inte så bra just nu ;) Har åkt på maginfluensa men de e såna perioder nu. Så hoppas ni inte drabbas usch usch inte roligt med småbarn och magsjuka.. Har ni några planer för i helgen? Kram :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback