this world we leaving.

Nu vettni, igår när jag kom hem runt 7 snåret så fick jag höra att någon blivit knivhuggen på vår gård , fattar ni VÅR GÅRD där vi bor där våra ungar bor. strax innan jag kom hem, något skraj? nu bör man nog skaffa skyddsvästar till mig och ungarna.. vafan lever vi i för samhälle, Drama or Hell !! jag vill flytta och det är nu !! den här jävla världen kommer ju fan gå under år 2012 om det fortsätter såhär..

Anyway så ligger mina grabbar och sover, Äntligen efter mycket protest av sonen.. raring la sig och tvär däcka på golvet bredvid grabbens säng, där kan han sova! för det ligger tvett på hela hans sida och han kan glömma att ta min plats, har testat byta till hans sida och det gör jag fan inte om, snäll som han är så la han sig på golvet istället och jag är nöjd =) <3 .. tösen låg i babygymmet och snacka , snacka , snacka i 2 timmar tills hon blev trött då fick hon lite pure igen och då var hon mätt så tutte kunde hon glömma, försökte men hungrig var hon inte. jaja dem lär väl bli sprängdfyllda snart .. ska nog ta en dusch eller varför inte ett bad nu när hon sover för natten.

Hela dagen har vart så vaaarmt så jag velat hoppa i sjön, lekt i parken med grabben och nettan, käkat lurre och gott i hettan till babyland från centrum, nästa gång blire buss. men var tvungen skruttans napp hade de blitt ett hål i så hon blev hysterisk när hon sög och de kom luft .. hennes nappar finns bara där. mycket att hålla reda på som Mamma. imorgon blire iaf lugnt har jag bestämt , ta itu med tvetten och lite sånt, på lördag ska vi käka kräftor och ha kex&ost bricka. :)

Sandra » 2010-08-12 | 20:39:31
URL: http://sandrastomberg.com

Jag har aldrig lagt ut något på Tradera faktiskt - ska göra det till helgen för då är det gratis! :) Och får man inget sålt så slipper man betala den där osålt-avgiften! :)

Jessi Fox » 2010-08-12 | 20:42:47
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

nej haninge är ingen ort att skaffa barn i känner jag... fast å andra sidan finns det idioter vart man än vänder sig.



vad heter eran gata?? har några polare där borta nänligen. läste att det skulle vara nån vändplan.

CLASSY - TÄVLING PÅGÅR! » 2010-08-12 | 20:58:00
URL: http://classys.se

Haha jo den e verkligen det, Mie va nog allas extramorsa! Men Pia kommer alltid vara min favvo, kanske inte när hon e pissfull men annars e hon en helt underbar människa :)

Mario heter han, jugge, brukar umgås med kent å jimmy å dom där lirarna.

Haha, fy fan. Ja du jag har också gjort en hel del sjuka grejer där :P

Kram!

Elly » 2010-08-12 | 22:27:34
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Jag tycker de är skönare när han sover i sin säng och de verkar han också tycka. Han bara vaknar när han sover i vår säng. Sen så ammar jag honom bara en gång på natten så de gör inte så mkt. Har ju sängen några cm bort :)

kram

Martina » 2010-08-12 | 23:00:10
URL: http://beautywolf.blogg.se/

urch gud va läskigt, håller med dig va är de för samhälle tycker de dagligen står om sånt i tidningen eller våldtäckt mm. läskigt!



hoppas killen din sover gott på golvet inatt haha;P



sv: de gick bara bra hos barnmorskan:) kan läsa om de i min blogg!



hoppas er dag varit bra

kram

19 år och nybliven mamma » 2010-08-12 | 23:11:19
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Jag är jätte nervös för vaccinet, skall dit nu på månad med William och ta två sprutor en i vardera lår, uusch! :(



jag längtar till ett syskon till william, vill helst ha tätt men ekonomin måste stämma, skall nog jobba ett år så jag får höjd föräldrapenning, nu får jag den lägsta :)

yohanna » 2010-08-12 | 23:20:26
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/

Härligt, och det händer saker hela tiden=)

jobba är undersköterska och jobbar på ett service boende... men nu är det sista naten sen ledig tills söndag=)

2 år vilken härlig ålder bland allt trots, men dom e bra charmiga=)

kram

Jessi Fox » 2010-08-13 | 09:08:51
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

okej då vet jag på ett ungefär... tänkte om det var vid vattumannens. isf kan jag ha en aning om vad som har hänt. men jag förstår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback