Yuk -.

Jag känner den där stanken av bebisbajs i näsan, den går med mig nu här hemma. Mindre trevligt..
nu måste jag ta fram blöjhinken så man kan vara inne på toan en längre tid och slippa den där stanken från blöjpåsen, yuuuk . kräk attack !
Ungarna kollar på den fina lilla söta blåa figuren Stitch och jag ska slänga ihop en kopp kaffe. fan vad skönt att vara hemma idag efter en veckas fläng hit och dit, någon gång måste man få tat lugnt.. så ungarna har mys kläder och jag med Gårdagens smink och rufffs i håret. ahh det är härliga grejjer det.
Tungelsta Rocken imorgon men olyckligtvis kommer jag nog inte åka dit, eller får se.. det kommer nog vara mängder av alkohol och de kommer inte vara lämpligt för barnen. :/ *tårar*
eftersom att det ska bli 24 grader så blir jag ändå sugen på att gå ner till stranden vid oss.

Har jag sagt att kevin gillar att dansa,
vart som helst & när som helst.
han är lite flippad av sig ibland men så förbaskat jäkla söt !

Melissa - Vincents Mamma » 2010-08-13 | 10:09:40
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

vilken skön bild :)

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-08-13 | 21:27:15
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Haha, nej men gud så himla sött! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback