3/12-2010 Första tandis.

Äntligen har tanden kommit.
den efterlängtade tanden som besvärat vår sessa i evigheter har nu spruckit igen och gash vilken skillnad det blev på henne, helt plötsligt började hon äta igen och slutade gnälla för det mesta.
så otroligt skönt, får njuta av den här tiden tills dem nästa kommer upp för då lär hon bli arg igen.
hon har ätit jätte bra idag och slukat vatten och varit allmänt glad, åh tussis <3
gav inte ifrån sig ett ljud när hon och brorsan åkte pulka på vår promenad, satt jätte fint och spanade och log.
nu sover hon i vagnen som en ängel och jag sitter här med sammandragning, inget ovanligt för min del.
vissa säger *söta lilla magen* , tack den är söt men inte så speciellt liten på min kropp. =)
Emelie.- stolt mamma till två underbara tjejer! » 2010-12-03 | 16:55:27
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Hej tjejen!

Jag såg att du skrivit nu till mig på fb, har missat det helt så jag vill inte att du ska tro att jag bara struntat i att svara! Jag skulle absolut vilja träffa dig! Ska du till tuben på onsdag eller går du inte dit`? Jag har lite smågrejer inplanerade nästa vecka men vi kanske kan försöka hinna ses i alla fall?:)



Skönt att tanden spruckit igenom, här är det också grinigt på grund av tänder. Ibland hatar jag verkligen dom där satans tänderna;)

Kram

I'm Just A Ordinary Girl.. /: » 2010-12-03 | 23:26:02
URL: http://imjustaordinarygirl.blogg.se/

du är sjukt vacker ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback