In the night Garden.

Godkväll där hemma.
Jag beundrar mig själv som tagit hand om 2 riktigt busiga barn och en del gnäll av trötthet och tänder och massor med trots från grabben hela söndagen fram tills kvällen med på tok för mycket migrän som gjorde att jag egentligen bara ville krypa under täcket och släcka alla lampor och köra öronproppar..
men bet ihop, inte illa de inte + en mage mitt i allt där en liten bråkade.
Nattade kidzen innan gubben kom hem så tog vi en dusch sen slängde jag i lillan välling när hon vaknade ska försöka hålla mig till att ge nappen inatt men blir det allt för jävligt så tror jag att jag viker mig.
lovade mig själv att hålla mig vaken längre idag, kommer en film som heter baby mama på 3:an kl 21:00 som jag ska se.
annars brukar jon blund redan tagit sig in i mig.
dags att svara på lite coments nu innan det  börjar (:
Linda - Mamma till Joline » 2010-12-19 | 21:02:01
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Precis, jag trodde också att hon var hungrig. Jag ammade henne på nätterna innan jag slutade. Nu får hon ca 200-250 ml välling på kvällen och sen lika mycket på morgonen och det är inga problem. Hon äter mycket mycket bättre på dagarna nu sen jag slutade mata henne hela nätterna. Hon skrek inte så länge jag var där. Jag fick stoppa in nappen, klappa lite på kinden och bara sitta där till hon somnade om. Det kunde ta 20-30 minuter per gång första nätterna att få henne att somna utan mat. Men det blir fort bättre!



Om ni redan har en son och dessutom ska få en bebis till så förstår jag att du börjar känna att det är dags. Som sagt, det är tufft första nätterna men det blir bättre fort.



Efter de första 2-3 nätterna började jag låta henne skrika ca 5 minuter innan jag gick dit. Då började hon lära sig att somna själv. Det var jobbigt att lyssna på men det fungerade!

Jessica ♥ Gravid » 2010-12-19 | 21:02:44
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

SV: Tack sötis!

Hmm, jag har inget minne om att jag fick någon räkning. Betalade för syntestet där jag gjorde det sen för hela paketet vi köpte på körskolan. Jag måste va knas men vad för slags räkning är det? Att man får körtillstånd då eller? xD



Kramar

emily » 2010-12-19 | 23:25:45
URL: http://agressia.blogg.se/

GUD VAD HON ÄR SÖT!

FIA » 2010-12-20 | 07:56:17
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/

Japp sant :) Det är bra fast skittrött.fryser . Cya

Linda Olsson » 2010-12-21 | 08:53:16
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Åh vilken sötis! :D

Den filmen såg jag också! Tyckte den va< helt ok! :D

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback