Närmar sig med storm steg.



Spanade nyss in familjeliv min enda koll på det här med veckor, såg att jag var i vecka 26 galet jag trodde jag var i vecka 24 , haha wow. ;)  det närmar sig nu och paniken sätter sig i halsen då och då,
jag och babe satt och kollade på unga mödrar och en skulle föda sitt lilla barn och jag brister ur mig " jag vågar fan inte göra om det där " haha too late !! finns ingen återvändo..
frågan är bara vem som ska ta hand om Pixie, jag lämnar inte ifrån mig henne till vem som helst heller eftersom hon är så extrem och knappt kan vara hos sin pappa utan att skrika halsen av sig om jag inte är i samma rum. får föda hemma ändå trots allt , well done :) vet en som födde hemma utan att hon planerat det med sitt första, det gick ju toppen och detta är mitt tredje så varför skulle det gå illa.
kan lägga mig i badkaret och föda och skrika lite för mig själv. :) inte undra på att magen blir gul och blå av alla kick ass den gör där inne och trycket neråt till och från och sammandragningarna som kommer titt som tätt skönt att läkaren ska checka av mig nu i början av januari. =)
nu ska jag stääda grabben blir ju fan 2 barre på fredag det är också galet, jisses vad stor han blir då, känns fortfarande som igår vi var där och jag tryckte ut ungen.  ba ta tag i allt här hemma så det är fint när barnen och föräldrarna kommer blivna som nyblivna . =)
Malin - Mamma till Alice & Lowe » 2010-12-28 | 09:59:57
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Hihi, mysigt med liten bebis till ju! :) Kul med att mräka att man gått längre än vad man har :P



Jo jag har, på över armarna!

Vänster: en blomma med lite krimskrams.

Sen höger: påbörjad med lite gulliga saker, cupcake, stjärnor, knogjärn osv ;)



Kramar

Jessica, gravid i v.36 & mamma till Paulineh <3 » 2010-12-28 | 10:24:01
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Ja absolut. Han brukar aldrig göra mat eftersom han jobbar natt och sover om dagarna, men igår var han verkligen duktig. :)



Nä jag tror inte att jag fått det. Hon födde både mig och min syster 2 veckor efter det utsatta bf datumet, medans jag fick innan, likaså min syster.



Kram

Mikaela - gravid i vecka 33 » 2010-12-28 | 12:58:43
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Jasså, tror du det är en liten flicka :) ?! Det tror Erk med, och vissa vänner också. Men jag tror det är en pojke. Det ska allt bli spännande!



Ja, men absolut! Det är juh bara det jag prioriterat, och det som vi verkligen måste ha första veckan som jag satt högst upp på listan :) Hih.



Det är tråkigt med människor som bara super, och tycker att det är ett liv. Jag förstår inte hur man kan tycka det :/ ?! Men man prioriterar och tror väl på olika saker i livet, och det är väl ett av dem antar jag.



Jo, tanken har slagit oss :) Men jag brukar bara fira med min familj på julen, alltså är vi fyra stycken, medan Erik firar med hela släkten, vilket är ca. 16 stycken. Och i en trea får vi inte plats. Men det är juh ett tag kvar till nästa jul så det hinner nog bli klarheter om hur vi ska göra tills dess :)

Hur gör ni över julen?



Kramar

Tammy » 2010-12-28 | 13:16:16
URL: http://bemybee.blogg.se/

Haha oj men gud. Ja snabbt har det då gått. Mina är tre år och tre månader. Hur gamla är dina?



Går allt bra då?

Sanna - Gravid i v.31 » 2010-12-28 | 14:15:18
URL: http://saaanna.blogg.se/

Sv: Ja, dels det och dels tröttnar jag väldigt lätt på saker och ting. Så jag är rädd att jag skulle ångra min tatuering om jag gjorde en... men det kanske man inte gör, men det är väl mest det jag nojar över haha! :p

Hannele - mamma till 2 pojkar » 2010-12-28 | 14:21:57
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Jao det gjorde han :) hihi..



Nja..bara en stol som han kan ha vid matbordet eftersom dom andra stolarna som vi sitter vid är lite för högt för honom att nå upp förtillefället och babystolen har han vuxit ur :)

Lekstolar och bord ska vi köpa sen till lekrumme i feb :)



Kraaaam

Jessica, gravid i v.36 & mamma till Paulineh <3 » 2010-12-28 | 14:23:41
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Ja fort gick det med Paulineh också, lite för fort så de fick säga till mig flera gånger att knipa igen, men de va lättare sagt än gjort, haha. Efter tio minuters krystvärkar var hon ute. :)



Kram

cassandra, mamma till josefin och lexus » 2010-12-28 | 19:31:23
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

tack :) gillar inte alls den bilden :P hihi

Hatar texten dom skrev :P haha

Emelie- mamma till två underbara tjejer! » 2010-12-28 | 19:45:37
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Jag skulle aldrig våga föda hemma haha, jag vill ha bedöööövning om jag ska föda;) Jag hann inte få bedövning med C för det gick så fort, men med M hade jag ryggmärgsbedövningen och den var UNDERBAR! Men häftigt om du vågar föda hemma:)

Kram

Sara - Alicias & Manfreds mamma » 2010-12-28 | 19:48:30
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

stora killen! :)

Hoppas ni har haft en bra jul?!

kram

Linda Olsson » 2010-12-28 | 21:09:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommer säkert gå skitbra att föda barn igen ska du se! :D

Hoppas ni får tag på nån som kan ta pixie. :)



Kramar

DONKEN- 2barnsmorsa 2be » 2010-12-28 | 21:48:00
URL: http://donkens.blogg.se/

TVÅ! blir grabben TVÅ ÅR gammal? shiiit jag säger då det. men då blev det graviditet på graviditet direkt med efter bpåda föddes välle? :P ska ni gö samma igen sen då, eller tar det stopp ett tag sen? :P

jag vill ju ha en jävvla massa ungar men fifasen för o vara gravid. inge kul alls. och det tar sån förbannad tid också... haha.



pöss på dig, du starke kvinna som gör detta nu för 3e gången på fan 2½ år.. :P

tjolahopp » 2010-12-29 | 10:03:14

bara så dytt föda hemma....vill med göra det men det kosrt atar runt 15000-20000 kr för landstinget betalar inte det =(

Jennie » 2010-12-29 | 10:15:27
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Ja men va mysig nyårsafton ni ska ha , härligt med lite kalas också ! :)



Jag vet inte riktigt .. Men jag ska börja med att tatuera in "Vidar" längs ryggraden i stor text . Så att namnet liksom står på med ryggrdaen som "linje" haha , svårt & förklara. Jag vill ha det så eftersom han är den som håller mig upprätt även om jag bara vill sjunka ihop och försvinna , Han får mig att känna mig stolt & nöjd med livet . Så den tatueringen symboliserar mycket mer än bara namnet . Får vi fler barn vill jag ha de på andra sidan av ryggraden fast längre upp eller längre ner så att de täcker hela ryggen fast på varsin sida .. Haha , hoppas du fattar vad jag menar ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback