Bom Bom.



Säljer nu, storlek 50-56 .

En flicka kan ju inte ha dessa *ler* :)

Natten har inte varit den bästa.
kevin sover hela natten, men när gubben kommer in och lägger sig och börjar snarka då kan man inte sova.
jag klättrade på väggarna inatt och slängde kuddar och täcke på ansiktet på honom och lite allt möjligt till slut men han sov som en björn alltså, ingen reaktion.
det slutade med att jag la mig på  soffan och hur skönt var det då?
det har funkat förut men nu är det ett stort eko i sovrummet hörs som ett tom rum bara man andas kan låta förjävligt ibland. så detta måste vi lösa på något sätt !

hur ofta sätter man sig mitt på natten och kollar på en dubbelsäng och madrasser? :/
det var min syssla innan jag kunde somna helt.
igår vart det lite förvirring om bredband m.m , det kom nämligen en tekniker och installerade en bredbands switch men för att kunna använda den måste man registrera ett abonemang hos com hem.
så nu ska jag vidare till mors jobb och ringa till vårt bolag vi är kund hos och fråga om man ändå kan ha dem fast det är ett annat standart i lägenheten. :/
jävligt skumt att det helt plötsligt går att använda dosan när dem berättade att den inte gick att aktivera.
vad försigår, svamlar dem i munnen på varandra.

blev en hel del handlande igår till lilla gumman och höga klack stövlar till mig från scorett .
nu blir det mellis för grabben och om ett tag en liten sova lunch och bad för mig. :)
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma » 2010-02-03 | 09:26:49
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

tack va söt du är :)



gud va bra då, ja jag förstår det. tjockis mage ivägen och allt :D

jaha va trevligt. den lägenheten med staket runt ? ja bor rakt över i port 365 :D haha nu kan vi vinka till varandra :D

ja absolut ja skriver min msn där uppe :D



kram kram

Jela - Bebis i mars » 2010-02-03 | 10:20:48
URL: http://jeliz.blogg.se/

Va kul att ni flyttat nu o redan fått ordning på de mesta, starkt jobbat! :D



Jag latar mig mest om dagarna haha, åker till syrran o med henne o min systerdotter, vilar ut mig in i det sista :D



E du hemma helt nu eller jobbar du fortf?

Pösssss

Martina, hobbyfotograf och mamma » 2010-02-03 | 11:51:33
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Hej stumpan:)

lätt inte som nån bra natt, öronproppar funkar inte!? känner igen de där min gubbe snarkar han med de är SÅ jobbigt!



Lätt som en bra dag igår med mkt handlande och så:) mysigt!



hoppas du får en underbar dag

kram

DONKEN » 2010-02-03 | 13:04:27
URL: http://donkens.blogg.se/

men, vafan! skumt internet. hoppas de funkar.

hahaha nätshopping mitt i natten, det är grejjor det! fast du kanske inte köpte nån säng. bara kolla lite lite... ;)

hiiih. pössa!

Barakids - uppdaterar om allt som har med barn att göra » 2010-02-03 | 14:22:36
URL: http://barakids.blogg.se/

God dag! Vi surfar runt till föräldrabloggar och vill passa på att tipsa om denna nystartade blogg som kommer uppdatera om allt nytt som har med barn att göra. Kläder, prylar, erbjudanden och rabatter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback