Förenas.

Ja, en liten grabb som spökade hela natten. varje kvart och kl halv 6 imorse skulle han upp och jag var helt slut så jag knalla upp med honom. Huvudvärken steg sakta men säkert. :/
jag tror att detta beror på flytten, han känner sig nog inte så hemma en. men det kommer. :)

nu sover han och jag har väl packat upp en del men min rygg är som sagt helt paj.
vrålar av smärta så fort jag böjer mig, så älskling är påväg hem nu och ska hjälpa till . :) han fick sluta tidigare som tur är, känner mig så ensam här *ler*

försöker kanalsöka på boxern men motagningen är ju tusan inte den bästa. Suck my dick ffs.
allt börjar dåligt, går och lägger mig och hoppas på att vakna upp en bättre dag.
ska rensa kevins gamla bebis kläder och kolla vad det är lilla P ska ha, sen vika in det i hennes gardarob, älskling får nog packa upp det tunga.
Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-02-01 | 13:05:53
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

:) Ja, jag har funderat ganska mycket på det,

faktiskt,men som tur är,

så känner jag mig inte rädd riktigt än ;p hehe.

Du då? som har vart med om det en gång redan? :)



Ja jag kan tänka mig att det blir,

rörigt för honom/er!

Skapligt jobbigt att flytta när man är höggravid,

och kan jag tänka mig ;p

Hoppas din rygg blir bättre.



Ja helgen har vart kanon,fullt upp bara :) hihi!



Hoppas din dag blir bättre :)



Kramar

DONKEN » 2010-02-01 | 14:16:23
URL: http://donkens.blogg.se/

haha försvinna när du föder. vilket aaav det? :P hahaha... det tar ju sitt lilla tag innan man blir något sånär återställd, överallt. hehehe..

jadå vi mår bra. fysiskt iallafall :P jävla krabb o sånt hela morronen, o humöret blir bara värre ju längre allt fortskrider. du kan ju läsa mitt senaste inlägg så fattaru haha :P pöss

Monica » 2010-02-01 | 21:34:48
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Heej!

Var inne på kontroll idag o det visade sig att jag hade en kraftig UVI men även kraftiga sammadragningar.. förhoppningsvis vill lillan stanna inne nån vecka till =)

Hur har det gått med flytten? Kram

Martina, hobbyfotograf och mamma » 2010-02-01 | 21:43:36
URL: http://beautywolf.blogg.se/

hej!



jobbigt att han vakna så hoppas de blir bättre snart! men de är väll för att de är nytt med flytt och så.



S: Cornelia går ca 70 % på dagis tror jag de är vet inte riktigt hihi!



Låter som ni haft en bra helg:)



du har en award på min blogg:)

hare underbart kram

Cassandra, josefins mamma » 2010-02-01 | 21:47:29
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Vi packar och så för fullt nu :P flyttar om 2 veckor :D wieee!

De är bara bra med oss :D Eller j är lite hostig :P hihi



Ja hon sa de :D va roligt! Kanske vi kan ses lite lättare sen :)



kramkram

Jela - Bebis i mars » 2010-02-02 | 20:14:47
URL: http://jeliz.blogg.se/

Jag ska ta överdrivet mycket kort då, försöka föreviga varje stund hihi :D



Okej dedär med mandelolja har jag hört, får väl införskaffa mig det :P



Har ni flyttat nu?

Pössss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback