Förtvivlad.



Sömnen är kass, humöret lika så. Låg halva natten och lyssnade på kevin när han hostade så han knappt fick lust och jag var rädd att han skulle sluta andas. fin väggen var efter ett tag.
tycker så synd om raringen, gav host medicin vid 4 då kunde han somna om någerlunda men dröjde inte länge innan han började hosta igen.
ska ringa till läkaren idag från mors jobb samtidigt som jag hämtar posten så dem får ta och kolla vad det är för det är ingen ytlig hosta mer intim från lungorna. :(
det skär i en mors hjärta, vet inte vad det är för fel på mina hormoner men jag är så rädd att han ska försvinna från oss.
vi har hållt på att mist han en gång och jag tänker inte tillåta att det händer igen! Aldrig mer igen. den värsta upplevelsen i mitt liv.
Jela - Bebis i mars » 2010-02-10 | 12:42:55
URL: http://jeliz.blogg.se/

Tack gumman, hon blir 6 månader snart :)

Stackars Kevin som har sån hosta, hoppas den ger med sig snart!



Kramar

DONKEN » 2010-02-10 | 13:33:18
URL: http://donkens.blogg.se/

oj, vad hände förra gången..? vågar egentligen inte fråga, för de kan ju vara väldigt känsligt ämne, så du får själv välja om du vill svara, såklart.

kan ju vara nåt sånt där förkylningsvirus, en kompis till migs son fick de, o det blev sjukhus nåra dar o sen en pencillinkur och inge besök på 2 veckor. så jag hoppas de går bra för kevin också. ring hellre en gång för mkt till sjukan, än en gång för lite. jag vet ju hur jävla orolig hönsmamma man blir!

som sagt jag hoppas de går bra.

sv: jao, både uppfostran, o så lite horoskop och gener o sånt med förstås, spelar ju in på hur barnet har för personlighet. vilket datum föddes kevin? vincent är oxe, men på dagen vid bytet där, så han är väl lite tvilling också.. :) pöss

Nina » 2010-02-10 | 15:19:15
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

har han hostat länge? Det kanske bara är någon förkylning?

Vet hur orolig man blir, det är hemskt när ens barn mår dåligt. men försök tänka positivt iaf :)

Sara - Alicias mamma & gravid » 2010-02-10 | 17:36:32
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

usch har ni hållt på att mist honom en gång? Vad hemskt! :S

Hopppas lilla sötnosen mår bra snart igen!

Jag vet inte om jag öppnat mej något, ingen som kollat. Men det tror jag inte

kramis

Monica » 2010-02-10 | 21:02:19
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

usch, hur kommer det sig att ni hållit på att mista honom en gång innan?

Har ni höjt upp huvudgavlen på sängen o har det svalt i rummet? Det ska hjälpa mot hostan. Men jag tycker nog att du ska söka för det.. Låter inte alls bra =( Kram

Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma » 2010-02-10 | 23:21:57
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

snygging! :D

usch va jobbigt!



sv: hehe japp

ja om vi får den förståss, nej det är någon som bor där nu, den blir ledig från och med 1 april. men det vore roligt om vi fick den. det är en 3:a :)

det är fredagar jag jobbar så alla andra dagar kan jag :) du kanske kan på söndag ? ja tänkte att vi kanke kunde träffas då så kaske vi kan åka till tuben på måndag tillsammans. sabina och tyra ska också dit :)



ha det bäst kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback