this night.



Kluven natt måste jag ju säga, Sonen vaknade till och från och grät hysteriskt. vad det berodde på är fortfarande ett jobbigt mysterium eftersom att det hänt två nätter men inte på raken.
Mardrömmar skulle det kunna va, han är sjuk, varmt m.m .. jaa det är inte så lätt när han inte kan tala om. :(

det bara rasar ned snö och ingen plog som gör sitt jobb, vilken dag!
nåväl nu det slutade väl bra trots allt, vi umgicks med dessi och lilla sonen självklart! åt middag och kollade på in to the blue 2 .. jag känner mig så osmidig, börjar bli tungt nu såhär i slutet.

hon tycker inte om att jag sitter, ligger , står .. vad tusan ska jag göra då? :/ ryggen bara skriker av smärta..
jag kunde vaknat imorgon tycker jag hehe. på tal om det måste vi åka och byta dvd:n vi köpte igår som slutat fungera? , köpa ny telefon till karln och ja. . mer då. får vi se då. :)

Vagnen beställer vi i slutet av mars månaden istället. har sådan panik just nu. det är 6 veckor kvar tills hon möter oss i den stora vilda världen där allt kan hända.
känns som jag inte varit gravid, eller rättare sagt inte hunnit njuta och tänkt på att jag varit gravid så mycket.
tiden har bara gott, men vart? . panik men samtidigt underbart och skrämmande.
Cassandra » 2010-02-20 | 21:05:58
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

gud så skönt med sån stor tvåa :D trivs ni? :D kan ni inte sätta upp en vägg då så blir de som ett till rum ;D hihi :D

kramar

Monica » 2010-02-20 | 21:35:30
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

ja tiden som gravid har gått otroligt snabbt denna gången.. men det e ju säkert bara för att man har redan en liten att hålla reda på.. Mitt BF datum med lillan är den 2a Mars =) Sååå inte många dagar kvar =)

Vad hittar ni på i helgen? Kram

Martina, hobbyfotograf och mamma » 2010-02-20 | 21:57:14
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Hej vännen!

jobbigt att han vaknar så men de kan nog mkt väll vara mardrömmar som du säger. stakare som går och har så ont:( Hoppas de går över snart.



Har ni inte fått ploggat på hela dagen? shit va jobbigt men de har nog inte ploggat här heller:S sjukt att de inte är ute liksom.



SV: de är bra med oss, små trött coh så men de funkar:)



Har ni tittat på melodifestivalen ikvälll?



kram

Monica » 2010-02-21 | 07:54:32
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

jag har starka sammandragningar då o då.. ibland kommer dom rätt så tätt men det e ändå inget att hurra för =) Jag vet ju vilket datum hon kommer komma på eftersom jag har planerat snitt.. Men det e vår hemlighet! Hihi..

Det svåra är att komma på namn... det funkar inte alls här hemma att komma fram till något. får väl helt enkelt vänta tills hon är ute. hade ni bestämt Kevins namn från början?

Sara - Alicias mamma & gravid » 2010-02-21 | 09:11:55
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

ja övertid är verkligen inte roligt! Det suger rent ut sagt! Hoppas verkligen denna lilla vill komma snart, tröttsamt att bara vänta! :P

Har mensverk och sammandragningar hela nätterna men det ger sej mot morgonen.



Hur är det med er? Hoppas ryggen mår bättre snart! :)

kramis

Cassandra, josefins mamma » 2010-02-21 | 10:29:17
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Okej :D du får ta kort och visa, eller så får du bjuda hem oss ;D hahah! :D

kramar

Jela - Bebis i mars » 2010-02-21 | 11:42:57
URL: http://jeliz.blogg.se/

Vilken fin bild, tycker Kevin e jättelik dig om man kollar på din profilbild i hörnet.



Håller med om att graviditeten bara flugit förbi, snart e bebbarna här liksom..... shiiiiiiiiiiiiit :D

Kramar

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-02-23 | 22:30:29
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Usch stackars lilla pojken! Hoppas verkligen han blir bättre nu och den nya medicinen hjälper!



Jobbigt o få bristningar, men det hör väl till. Jag fick inga på magen, tack o lov, men mina tuttar är heelt fulla med bristningar. Men dom kommer ju för bebisens skull så då är de väl inte såå farligt :)



Hoppas allt är bra med dig och lilltjejen iaf.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback