Tisdag 02/02.



inatt sov han väldigt mycket bättre, ovanligt bra faktiskt. vaknade 3 gånger men somnade om av sig själv.
hans dåliga sov vana har nog berott mycket på flytten och tänderna han håller på att få upp.
fy fan, man vet själv hur det är att ha tandvärk. :/
nu börjar han känna sig mer hemma. :)
har fortfarande den där förbaskade huvudvärken, Besvärlig som tusan.

igår hemtade vi ut bredbandet men förstod inte om vi skulle förbereda det nu eller vänta till teknikern som ska komma i veckan, ska till päronen och ringa dem och höra efter att kevin sovit.
tror faktiskt jag svänger in i centrum och kollar lite på gardiner,tavlor och lite kläder till lillan. :)

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-02-02 | 10:38:30
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Hehe ja det var tur de ;)

ja och fler ska det väl bli,

kan jag tänka mig :p



Haha, näe jag är nog mest rädd för,

epiduralen :D och att behöva sy ;) haha!

Ja och som du sa,kejsarsnitt :S usch!



haha ja det kan jag tänka mig ;)

Hoppas bara att vi ska hitta nåt,

nu inom en snar framtid oxå.

Magen blir juh inte direkt mindre ;)



Såg att du hade huvudvärk?

Det hade jag igår,inte vanlig huvudvärk,

utan att det som "spränger" i skallen.

Och gör ont i ögonen & så.

Har du nått liknande?



Kramisar

Cassandra, josefins mamma » 2010-02-02 | 10:41:28
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Till vikingarvägen i handen :) Vi flyttar bara 500 m max :P hahah!

Jaa just nu packar j upp de vi packar ner :P hahaha! våran sötnos :D

Hihi precis ;D

kramar

DONKEN » 2010-02-02 | 11:02:04
URL: http://donkens.blogg.se/

sv: näh, vi har rätt många garderober. det jobbiga är ju o få plats med allt ändå. hahaha ;P har städat ur två-tre av mina garderober, så nu finns där lite mer space. ska rensa den sista med, o sen Lasses. Men han är såndär att hans ka spara ALLT även allt han inte använder nånsin. :( så det blir lite krock med mina rensplaner, haha.. åååh shoppiiibng. :D gardiner o bebiskläder är skojskojskoj! :D hihi.. pöss

Monica » 2010-02-02 | 11:42:40
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Hej! Usch vad jobbigt att få det så ofta under grav. jag har typ inte haft det på 20 år.. Läkaren sa att det var inte samma symptom på uvi när man var gravid o ikke gravid så det var därför jag inte hade anat att det kunde vara uvi..

Ahh ekot, dags att sätta upp lite tavlor o sådant eller? =) Kram

DONKEN » 2010-02-02 | 17:06:10
URL: http://donkens.blogg.se/

heheh ;) jao, men de är lite frustrerande när man vill ha fint o bort med allt plotter. hahaa :P pöss

Tova » 2010-02-02 | 18:06:39
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Thihi, ja som du säger går tiden veerkligen snabbt :) tycker lillgrabben förändras för vaerje dag!! och samtidigt kan man inte låta bli att längta framåt och få se alla hans framsteg: första skrattet, tårarna, när han kan sitta, krypa osv...

Annars börjar vi så smått få in rutiner här hemma, fast han är fortfarande extremt vaken om nätterna. Känner mig totalt utmattad vissa dagar, haha. Men det hör väl till ;)

Monica » 2010-02-02 | 21:55:01
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Heej! Sv: ah vad tråkigt att sådant hade gått sönder i flytten.. inte direkt billigt att köpa nytt.. Ramar, kan du inte köpa det på Ikea eller ni har långt dit?

Om det är bättre väder imorgon o jag känner mej bättre ska vi just iväg till Ikea o köpa ramar..

Jo jag hade börjat öppna mej så jag skriver in din gissning =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback