Tisdag 23/2.



fall in love, så himla vacker. finns ingen vackrare min älskade son. <3


igår tog vi det lugnt inomhus. natten var hemsk för mig och var väl näst intill uttorkad på dagen.
låg med världens magknip hela magen värkte och sammandrag på det så sluta det med att jag kräktes.
Kevins hosta är fortfarande lika dan, undrar verkligen vad det kan vara. :/

han vaknar alltid upp på natten och hostar så han knappt får luft tills han får sin host medicin då lugnar det sig.
men han har ätit denna i 2 veckor och tycker verkligen att det borde blivit bättre.
ska ringa till vårdguiden och sen vårdcentralen och prata med dem om detta, det är knappast bra att han äter medicin som inte hjälper. :/

sen ska jag ringa bredbandsbolaget och be om att få räkningen en gång i månaden istället för var tredje mån.
efter det ska vi åka till handen och möta lilla söta rara madeleine. :) ta en fika och kika på mobilen jag föll för.
kanske kommer den med mig hem idag kanske någon annan dag, beror på hur den känns idag. :)

jag har då en envis liten tjej i magen, hoppas hon är snäll när hon kommer ut. :)
lyckas alltid få sånt där härlig smärtsam kramp i magen på nätterna. hur jag en ligger protesterar hon.
så obehagligt, hon har nog det ganska trångt där inne.
Sara - Alicias mamma & gravid » 2010-02-23 | 09:09:46
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

vilekn fin bild!

Ja konstigt att de inte sgat något innan. men de fungerar inte :S



Vad ska du göra idag?

kram

Jela - Bebis i mars » 2010-02-23 | 11:25:06
URL: http://jeliz.blogg.se/

Taack :) Haha ja mobiler är poppis, gullungar!



sv: Ere sant, ja det är ju säkert olika i alla fall haha. Jag o syrran va lika pappa mer som små o brorsorna liknar mamma mer.. men det ändras ju med åren så nu är jag nog mer lik mamma vilket jag också är glad för haha :D



Ja han är beräknad till 20e, men dom vill att han ska ha vänt sig vid dehär lagret så.. han brås på mig med sin envishet hahaha :)



Ja, vi åkte till babyland o kollade på alla vagnar dom har där, fastnade för denhär för man kan vända sittdelen åt båda hållen. Så vare bara att hugga tag i personalen o beställa :) Tog två månader lite drygt.



Pussssss

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-02-23 | 14:21:22
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

hihi ja super härligt :)



hehe ja jag hoppas att jag slipper

dom iaf :p

Men om man säger såhär,

två av mina systrar har inga bristningar alls,

men den tredje (oxå min "hel" syster")

har bristningar på hela magen i fram :S hehe,

så min framtid ser inte såå ljus ut :p hehe



Vart har du köpt mandeloljan då? :)

På apoteket?

För isf när jag var där så frågade jag efter en sån,

men dom fattade inte vad jag menade hehe :D



Åh så mysigt :)



Jodå våran helg var lugn å härlig den med :)



Planer inför kvällen? :D



Kram Kram

Sara - Mamma till Nova » 2010-02-23 | 16:27:02
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

ÅHH taack, ska du säga. du ha ju oxå en sötis. :D

Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma » 2010-02-23 | 19:04:17
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

sötnosen!



sv: det va en kompis till mej som kkom hem till oss och fotade :)



hur är det med dej ? har allt löst sej mellan er nu ? tänkte kanske komma förb nån kväll och hämta snutten också :)



kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback