Torsdag 25:e .

Just nu sitter jag och för över musik till min nya telefon Sony Ericsson Aino , så nöjd med den.
den är så mycket bättre en 995:an, har för tillfälligt abonemanget i den men ska sätta in det i gamla telen ist. :)

Host medicinen hjälper min grabb så mycket bättre, känns så skönt att han slutar hosta direkt när han får den.
han sov extremt mycket bättre inatt.

igår satt jag och funderade på varför dem slutat sända Andra Avenyn och börjat sända OS istället?
jaja, gubben gick hem från jobbet idag då han inte kunnat sova inatt, så han sover nu efter att vi slängt i oss en stor fet god pizza var. :)
Madeleine » 2010-02-25 | 15:18:02
URL: http://mady89.blogg.se/

gud vad skönt att kevin sover bättre om nätterna nu och att hostmedicinen hjälper mkt bättre, håller tummarna att det fortsätter hjälper så han blir bra snart :)

Jo det är ju typiskt att andra avenyn inte sänd pga os

Elly » 2010-02-25 | 19:11:08
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Bra att han mår bättre nu :)

Eftersom jag är en sån nörd när de gäller Andra avenyn så kan jag berätta att de sänds igen nästa vecka. 3 mars :)

Hatar att OS ska ta upp all tid haha

Martina, hobbyfotograf och mamma » 2010-02-25 | 19:20:28
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Hej gumms!



va skönt att host medicinen hjälper:)



SV: jag kan inte riktigt svar hur mycket jag jobbar men de är en del jobbar 85% , så de blir en del eftersom de är dagpass bara.



Har ni haft för er idag annars?

kram



Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-02-25 | 19:31:08
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Jadu jag vet inte riktigt,

jag och min mamma har ingen direkt kontakt :S

Så jag vet faktiskt inte alls hur det var

när hon var gravid med nån av oss syskon :p



Ja hon på apoteket när jag förklarade,

att det var en olja visste inte alls vad jag menade :p hehe

Hon trodde att jag menade nån slags kräm :p haha!

Ja men det var juh ett riktigt bra pris med ;)

Får kika efter det ;D



Jaha så din karl är oxå en Mattias? (fast med th då) hehe



Hur är det med Kevin?

Har han blivit nå bättre med medicinen? :)



Kramar

Monica » 2010-02-25 | 21:07:36
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

hmm den medcinen har jag aldrig hört talas om.. men är den så bra så ska jag nog nämna den för theodors doktor o se vad hon säger.. Jo det går rätt så bra att ge honom sin astma medcin om han harnågot att leka med samtidigt.. Allt bra med er? Vad ska ni hitta på i helgen? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback