19:e januari 2010

igår var en traoumatisk dag från grund och botten.
Datorn började strula, vi höll på att förlora allting på datorn , men vilken jädrans röta att jag är så haij på datorer och kunde fixa felet.
vad det var för fel vet jag faktiskt inte det fick jag aldrig reda på. men jag antar att det var sådant kraftigt trojavirus som höll på att förstöra disken på datorn.
men nu funkar den och jag har ominstallerat alla virusskydd. :)
tack och lov för det!

på kvällen blev jag kraftigt illamående och fick enormt ont i magen och halsbränna på det samt yr.
trodde seriöst jag skulle tuppa av,
det slutade med att jag satte mig på toa golvet sen gick och la mig.
antar att det är min magkatarr som spökar så jag får börja äta mina magmedicin igen. så jag slipper detta.

fom 03:00 ville kevin absolut inte sova, gaddar tror jag att det är igen.
så jag är redligt trött idag och tänker inte göra mycket! måste gå och handla iaf. tråk-dag idag.
känner mig inte på topp iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback