Flytt flytt packa packa.



Du är ljuset i mitt liv min ögonsten!! <3

nu har vi packat alltihoppa känns väldigt tomt här inne nu men kevin är glad att kunna springa runt haha.
men han känner på sig att vi ska flytta *igen* så han har inte sovit en som han brukar.
han sov jätte besvärligt inatt men det beror nog på hans 8:e tand som tittat ut nu då han blir snuvig på köpet.

så nu sköter grabbarna resten och slänger in allt i skåp bilen och kör fram och tillbaka.
jag har gjort pannkakor, fyllt på mobila bredbandet och ringt bolaget angående mitt bredband och telefoni som kommer om 1-2 veckor. :) Skönt ! ska sätta igång jobbet imorgon när vi fått ordning på det mesta och storhandlat.

Du anonym, jag har svarat till dig i föredetta inlägget.
jag tycker faktiskt seriöst att du kan visa dig lite mognare, min värld går inte under för att din gör det.
jag mår bra och har de bra, jag har en familj och de är det enda som betyder något för mig.
sen om du väljer att slänga bort din tid i ditt liv på sånt skit så varsegod, tänk på att du lever en gång och ta vara på den tiden istället för att sprida massa negativa energi och vibbar runt omkring dig, de kan du knappast må bra av. jag bryr mig faktiskt inte om dig, jag tycker bara du kan sköta ditt eget liv och sluta fördjupa dig i andras.
jag har en stark och kraftig vägg som är omöjligt att försöka vinna över att ta sig förbi in i mitt liv.
dit når du aldrig, jag har fullt stöd och vet vem jag är. jag tänker inte sitta och slösa min tid av mitt liv på dig och lyssna på all skit du säger och försöker trigga igång. det är så himla onödigt ..
tänker inte svara till dig mer nu, varje kommentar från dig raderas, blir det hot mot mig eller mot min familj så anmäls det, kan jag spåra dig så kan verkligen polisen göra det också.
jag tänker inte sluta skriva ned mina känslor,tankar m.m här i min blogg för att en liten paracit som dig vill snappa upp andras vardag, tankar och liv överhuvudtaget. tack och hej!


ja nu har vi bytt blöja på prinsen och jag ska städa undan det sista så beger vi oss. :)
uh för dessa sammandragningar, får ju chippa efter luft. jag som är så envis och ska bära, ska städa ska göra allt trotts detta. det kommer jag väl ångra i slutendan och få mina konsikvenser.

Monica » 2010-01-31 | 14:01:26
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Lycka till med flytten! Jag hoppas att allt har funkat bra idag =) Kram

Martina, hobbyfotograf och mamma » 2010-01-31 | 18:17:09
URL: http://beautywolf.blogg.se/

God kväll vännen!



va skönt att ni fått allt ner packat coh har flyttat:) måste kännas riktigt bra!



trist med såna människor som gör så mot en men som du skriver skit i det och lyssna inte på va personen säger.



SV: jag betalar ca 750 kr i månaden för dagis:)



har ni haft en bra helg annars?

kram

DONKEN » 2010-02-01 | 04:24:27
URL: http://donkens.blogg.se/

ååååw! hur långt är det kvar nu? är ni hemmastadda i nya plejset? var längesen jag kollade in här... ;) kollar gamla kommentarer nu och ser allt som jag bör uppdatera mig om. ;) anonyma jävlar ska man ba skita i och jag tycker du gör helt rätt i att spåra IP. såna jävlar borde inte få gå in på bloggar. banna dem härifrån, någon! pöss pårej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback