Frågor och svar.

Till en människa som verkar ha så dåligt självförtroende att hon/han lägger ut sig som *anonym* & bor i norrköping.
Du frågade om jag hade dyselexi, jag kan berätta att jag inte har det.
jag hoppade av skolan väldigt tidigt och valde ett annat liv, ett mycket sämre liv. jag hade velat spola tillbaka tiden och inte hoppat av för skolan är en viktig del i ens framtid.
men som sagt detta är väl det felet de flesta gör, det är ett under att jag kan stava överhuvudtaget men jag lärde mig faktiskt själv och hade föräldrar som lärde mig och fritids som jag gick till.

jag tycker det är onödigt att du ens skriver att jag är ful och rättar mig efter dig.
du måste ha väldigt dåligt självförtroende, du får tycka vad du vill om mig men det gör inte dig till en bättre människa tyvärr! jag tycker faktiskt väldigt synd om dig som inte har ett eget liv att lägga tid på.
du kanske inte har de liv du önskar att du hade? , tråkigt, men sitt inte framför datorn och löka upp och gör något åt det ist. :)
jag tar faktiskt inte åt mig av det du säger för det är bara riktigt barnsligt och brist på annat det du håller på med.
ingenting gör dig tuff eller till en bättre människa hur mycket du än önskar det.

Sköt ditt "eget" liv och skit i mitt, tack för att du läser mig blogg men jag behöver inte det, min blogg behöver inte dig som läsare, du gör dig bara pinsam. det är inte mig folk ser ned på utan det är dig.

som vilken människa som helst har jag rätt att försvara mig. jag går inte under för att du sitter och försöker kränka mig med patetiska små ord som är en prutt i rymden.



Sedan måste jag ju skriva att hon och jag inte pratat med varandra på väldigt väldigt länge nu.
känns inte som en anledning att försöka knäcka dig, för det försöker jag verkligen inte göra.
det enda jag gör är och talar lite ren fakta till dig och försvara mig själv. så negativ som du verkar vara i ditt liv och om allmänheten det kan ju inte vara bra, du kommer ju ingenstans med det.
att försöka sitta och kränka människor på så sätt du gör så tror jag nog att du får mer blickar på dig. jag står iaf för vem jag är vilket inte du verkar göra.
jag skulle uppskatta om du slutade läsa min blogg och lämna fotspår, jag har klarat mig jävligt bra utan dig som läsare och kommer fortsätta göra det.
en sådan människa som dig skulle man nog inte ens fälla en tår om du försvann från denna planet jag tror man skulle stå där med ett leende, världen behöver inte sån negativ och depprimerad person som söker fel på folk.

du kommer aldrig lyckas att få människor att må dåligt, du kommer aldrig lyckas att få människor att ta åt sig.
det du lyckas med är att få människor att tycka synd om dig. gör något åt ditt liv och sluta söka fel!
jag tror verkligen inte att du mår bra när du gör som du gör.
Malin, 19 och gravid » 2010-01-30 | 11:59:54
URL: http://mmylove.blogg.se/

Tack så mycket :)

Cassandra, josefins mamma » 2010-01-30 | 19:50:34
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Hej på idg :) De var ett tag sen! Hur är de med dig? :) Hörde att du skulle flytta i närheten av Marie :) Skoj!



Va har du haft för idg på sistone :) kram

Tova » 2010-01-30 | 21:44:08
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Bra skrivet!!



Åh, tack förresten, det känns verkligen underbart (och lite overkligt) att vara mamma :)

Han är 2 veckor gammal nu. Gud vad tiden går!! Och minnet av den dramatiska förlossningen börjar lägga sig nu ler

Hoppas allt är fint med er?! :)

Jela - Bebis i mars » 2010-01-31 | 11:23:46
URL: http://jeliz.blogg.se/

Men gud vilken fjant! Stå på dig gumman, det visar ju bara hur 'modig' man är när man sitter bakom en dataskärm o klankar ner på folk hahaha vilket skämt!



Vilken fin bild på dej o Kevin här under, sötnosar!

Ha en mysig söndag nu. Kram

Jela - Bebis i mars » 2010-01-31 | 11:55:08
URL: http://jeliz.blogg.se/

Tack gumman, den känns lite mer pojkig hihi :P

Jaa det börjar närma sig mer o mer nu. Men inte så långt kvar för dej heller ju hihi.



sv: Heeelt rätt! ;)

Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback