it's cold.

jag kanske inte ska strula med mina järntabletter och vitaminer, miniraler .
jag börjar känna mig så extremt jävla trött igen, snurrig och ingen ork till någonting.
kroppen vill bara lägga sig ned och sova 1 år i sträck medans hjärnan vill upp och göra något men kroppen är inte sammarbetsvillig. :/

det låter som att jag har Foglossning men någonting som är konstigt, det försvann? bara sådär gick över till fruktansvärd värk i ryggen igen bara värker och värker och runt om magen.
äh fy !! känner mig som en luftballong som håller på att sprängas.
Blir jag större en vad jag redan är vilket jag förmodligen kommer bli så kommer jag antingen få mer extrem intimare värk överallt eller så kommer magen gå sönder? det känns lite som det.

ibland får man klaga! :) ibland är det bra att klaga.
idag har vi praktiskt taget bara tagit det lugnt. gott en lång lång promenad och kollat på film ätit pannkakor med vaniljglass och pizza efteråt, hur tusan orkar vi :S blir ju illamående bara jag tänker på det nu. ha ha !

i samma veva har vi fått punktering på ena däcket på vagnen så det går inte köra med den och jag som planerat mödravården denna vecka.
men det blir nog till att åka och köpa en ny slang imorgon, men vart hittar man slangar till vagndäck? :/

nu vart det sådär jätte mycket skrivande igen med ett inlägg. men måste bara skriva mitt lyckorus jag fick idag när jag kände hennes fot upptryckt vid naveln Tydligt . :)

nu ska jag ta blåbärssoppa och ja, kolla på tv eller kanske krypa ned i sängen och ställa glaset bredvid?
det låter som en bra ide jag svammlar alldeles för mycket nu och blir tröttare av att höra karln ligga och sova så tungt i soffan och snarkandes. ska nog joina honom. :)

kramisar.
Jela - Bebis i mars » 2010-01-11 | 20:11:59
URL: http://jeliz.blogg.se/

Jobbigt med punka på vagnen :/



Jag har haft foglossning sen typ v19 aå man har lärt sig att bita ihop. Har fått ett sånt band men det hjälper inte ett skit haha.



Jo jag vaknar varje natt o måste kissa, nästan så man kissar på sig på vägen till toan haha :D



Okej, när kan man ställa dom i kö till dagis?

Jaa snart e du mammaledig med lilltösen också, myyys :D

Tova » 2010-01-11 | 20:59:21
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Jaa, nu börjar det verkligen närma sig ;) oerhört spännande.

Men jag har inga känningar alls faktiskt, nästan så att man LÄNGTAR efter lite smärta och förvärkar nu - vill ju ha det överstökat och få träffa lillen!!Kanske håller kroppen på och "laddar" eller något, men det känns definitivt inte som jag är i vecka 40 :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback