mjami mjami.

så var det måndag den 4:e januari och sovit som en kratta har jag gjort inatt för en viss liten-prins krånglar pga tänderna. :( höll ärligt talat på att gräva ned mig så långt ner jag kunde i täcket när han stod och pratade med mig haha!



Kevin lärde sig gå själv igår kväll, helt otroligt! och alltid blir man lika glad och häpen när sådant framsteg görs fast det ingår i deras liv. :)
just nu sitter han och pratar med sina leksaker och jag sitter här utan bh och känner hur mjölken bara rinner och gör tröjan dygnsur och klibbar fast med magen haha uh! ska nog bära bysthållare även när jag sover (a) .

min stora babe är dålig så han ska komma hem och gosa ned i soffan medans jag gör resten.
ska dra mig och kevin och lämna in några papper och köpa en jätte fin klocka vi hittade i guld, kan inte hålla mig.
handla lite mat och annat diverse innan vi ska hem och göra pankisar som jag bestämt iaf. :)

Anonym om Lördagkväll 2010.:

Vad har du för hårfärg? Alltså jag ser ju att den är svart, haha, men vad har du färgat med för färg? Blåsvart eller mer brunsvart/rödsvart, eller bara svart?

Kram

Svar : hehe jag förstod vad du menade. :) jag färgar bara svart, vill inte ha några sådana andra nyanser i. :) kram!
MichellesMamma<3 » 2010-01-04 | 09:10:03
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Okej vad är de för klocka då?? :D



ja idag blir det bara lugnt tror faktiskt aldrig jag blir frisk från min förkyldning :( är så less på att vara sjuk. Har mega ont i skallen idag med eller ja hade de igår med så ja vette fan vad de är för nått :( men är ändå så pass kallt idag att man inte kan gå ut och leka så, (om de inte blir bättre under dagen förståss då går vi och åker pulka) Men ja just nu sitter vi och kollar på tetitubies Michelles favorit film hehe :P Kramisar

Angelica <3mamma till liam & nr 2 påväg<3 » 2010-01-04 | 11:30:05
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Jaha okej trodde inte man fick äta annat än novalucol när man är gravid? Men då ska jag nog prova dom!! :D Har ni haft de bra över jul/nyår :D Kram

Emelie » 2010-01-04 | 12:50:22
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Det gick jätte bra! :D När ska Kevin inskolas? :) David är också väldigt mammig men han klarar av att vara hos andra ändå :D

Haha oj! 3 bröder. Det måste ha varit roligt! Jag har 2 bröder och 5 systrar så vi är ganska många tjejer i min familj ;) Det är därför jag ville ha en son :D Och det fick jag! Men könet spelade egentligen ingenroll :) Bara jag fick en frisk bebis :D Ha en bra dag! Kram

Cassandra, josefins mamma » 2010-01-04 | 13:16:59
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Visst är dom :D



de ska jag göra :) aspen, den som precis ligger vid haninge centrum uppe på bergen :)



aha okej :D hoppas ahn kommer in då :D



Jag gjorde snitt ;) efetr 16 timmar så blev kejsarsnitt :P



hihi okej D:

hände ri evckan då?

kramar

Cassandra, josefins mamma » 2010-01-04 | 21:28:38
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

krya på er :) hörde av marie att ni kanske ska med på onsdag :) skoj :) hoppas ni blir friska bara :D



jag hoppas att de kommer gå bra :D men vi får väl se när hon börjar, de är ju ett tag :) visst va de dagis du menade ;) hahaha!



Vi får hoppas ni följer med på onsdag, annars kanske vi kanske kan ses typ torsdag? :P :)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback