Mödravården.



Detta är inte lilla-syster, kevin när han låg i magen. :)

Mödravården gick bra, allting såg kanon ut blev dock skit skraj när hennes hjärtljud skönt så enormt men Gunilla ( barnmorskan) berättade att hon inte har så stor plats där inne och ogillar att jag ligger på rygg.
det lugnade mig iaf, men tusan jag trodde hon dog eller var på väg att försvinna så gråten kom ju nästan :(
Sf måttet låg över kurvan, kevin låg väldigt mycket över kurvan men denna låg lite mindre en honom, så får se hur stor hon blir. :)
Järnvärdet var bra konstigt nog, så mycket jag slarrvat med järntabletterna :/


Blodtrycket : 100 genom 65 .
Sf måttet : 28 cm.
Vikt : 59 , ökat 1 kg sen sist. fortsätter jag öka 1 kg varje vecka så blir jag nog en tjockis.
hjärtljudet låg på : 136 /min . :)
Tova » 2010-01-28 | 14:25:57
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Hihi, 59 kg lät ju inte alls mycket ju! Och visst är det skumt det där med järntavletterna, när jag slarvar så är värdet typ bra, och tvärtom :P



Tack förresten! Är nu mamma sedan 2 veckor tillbaka, och det känns fantastiskt :) trots den ovanliga förlossningen (finns berättelse på min blogg)

Du och magen mår bra och så? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback