More snow.




Bilderna visar nog att vi hade det väldigt trevligt igår.
jag bestämde mig för att vi skulle hälsa på våra kära prinsessor då tvettmaskinen börja gå emot min vilja.
så jag lämnade allt och gick *ler* . :)
hade beslut ångest om jag skulle ta pulka eller vagn, men vagnen var enklare att dra på något konstigt vis.
Kevin var så gullig mot Joline gav henne en mobil och Christine's kommentar till det var * Ring mig Joline* och han försökte verkligen charma Joline och matade henne med en kaka och klappa henne fint.
Han är så snäll mot tjejen. :) precis så kevin! ta hand om tjejorna inte vara elak!

mot min envishet så började jag skotta från bilen till dörren för att komma fram med vagnen.
Tungt jobb och det fick verkligen fart på värkarna men jag fortsatte ändå som jag fick ångra då jag fick andas genom dem tillslut och ryggen värkte. typiskt.

Idag ska vi tvetta, ( nu vet jag hur man vinner över tvettmaskinen ) det sista, och gå en sväng och hämta ett paket som kommit sen ska jag gubben och kevin börja packa här i vardagsrummet.
eftersom han har jour i helgen så hamnar han nog åka ut och jobba och jag kan omöjligt packa allt själv. :(
när tusan ska snön sluta falla ner?

Martina, hobbyfotograf och mamma » 2010-01-29 | 11:00:35
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Godmorgon!



LÅter som ni hade en kul kväll/dag igår:)

jobbigt de där med att skotta fram, inte bra när du får igång värkarna så. du får vila.



SV: min dag igår var bara bra små slut efter jobbet men sånt man får ta hehe!



Händer en dag som denna?

kram

emelie, elliotts mamma » 2010-01-29 | 11:25:26
URL: http://emlisch.blogg.se/

jag skrev en låång kommentar om de igår, men den kom väl antagligen inte fram då eftersom de höll på o göra om blogg.se



du går in på stilmallar.. och eftersom du har en bakgrund i kommentarsrutan redan så borde du ha denna koden nästan längst ner på stilmallarna:



textarea{

background-image: url(http://emlisch.blogg.se/images/2010/kommentar_67704362.jpg);

border: 2px solid lightgrey;

font-family: verdana;

color: white;

font-weight: bold;

font-size: 10px;



där du ser att det står font family: verdana; hos mig kanske de står annat hos dig men du ska iaf radera de du har och skriva dit ett annat typsnitt där (exvis arial;) som du vill ha! (glöm inte ; tecknet efter bara) hoppas du förstod någorlunda? annars kan jag kanske gå in och hjälpa dig o ändra? kramis



Monica » 2010-01-29 | 11:26:40
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Ja det e inte roligt att vara ute i detta vädret.. O det e inte roligt att köra vagnen heller.. Vi får dansa någon vårdans eller nått så solen tittar fram snart =)

6 veckor är inte så lång tid emllan egentligen men det känns som en evighet mellan våra grav. Men det kommer gå snabbt! Hoppas vi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback