Natt natt.

Jag ger upp med att hitta buschies till mitt photoshop som ligger liggandes på skrivbordet tillsammans med andra program. jag hittar men det går icke att öppna dem. :/
klockan springer ju iväg när man håller på med design alltså, börjar bli ganska så trött.

Kevin har fått dagisplats. :) början av mars så det vart innan lillasyster kom iaf.
men fick en liten gråtklump i halsen ( mamma känslor ) . känns tungt att lämna bort honom till några jag inte känner sedan kommer jag sakna honom så mycket och tomt kommer det bli. :(
men huvudsaken är att det är bra för honom och att han får leka och lära känna andra barn.
tror detta är ganska vanligt dessa känslor man är ju så fast vid sitt barn. <3

imorgon ska vi träffa gudmodern Alexandra, kila iväg till handen när grabben vaknat dvs.
han sov från 11:00 till 14:00 , det vart en chock men jag har dragit ned på hans sov tider, han sover bara 1 gång om dagen så tror han har lärt sig att sova lite extra länge den gången han sover.
ska hämta babyboxern till lill-tjejen, spana på en vagn till grabben och åka till coop och handla lite. kanske kika på slut rean om den är kvar? :)

nu ska jag bara skicka iväg ett mail till kollegan sedan gå och knoppa.
Natti natt !
Denise - Ännu en mammablogg » 2010-01-19 | 21:21:22
URL: http://knoddis.com

Haha ja visst är han gosig, om han har hull! Han har så det räcker och blir över haha :D Alltså, han har ju börjat ta och känna på allt¨och nappen vet han sitter där så han vill gärna hålla på med den, men att sätta in den klarar han inte av (handen hamnar i munnen istället).



07 är natt för mig haha, fortfarande mörkt ute och allt. Men antar att jag kommer få vänja mig vid att det är morgon vid de slaget om ett tag:P



haha okej ska försöka förklara då :) först har du normal kurvan, sen finns det ett stäck över den kurvan som kallas +1, sen finns det ytterligare ett sträck över det sträcket och de kallas +2 och vid +3 så är det för mycket för den åldern eller vad man brukar säga:P Om du inte förstod denna gång heller så kan jag försöka förklara på annat vis haha :D Kram

Denise - Ännu en mammablogg » 2010-01-19 | 21:21:52
URL: http://knoddis.com

sv: GLÖMDE! Ja, vi har planer men inga pengar till en sån än:P

Jela - Bebis i mars » 2010-01-19 | 21:23:27
URL: http://jeliz.blogg.se/

Dedär med brushes till photoshop kan jag nog förklara. Kolla vilken version av photoshop du har och sök efter brushes till din version, har du en gammal version så funkar inte dom nya brushes-verktygen ;)



Sv: Förstår preciiiiis hur du menar för exakt så resonerar vi med vårat namn, kan ju avslöja att det iaf börjar på N. Japp jag har msn men det funkar inte att logga in längre av nån skum anledning, men maila på min mail som jag anger här uppe da :P



Pösssssss

Monica » 2010-01-19 | 21:31:04
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Hej! ja de e ju samma här, vi kan heller inte ta lån ännu. Men det e inte därför jag drar mej för att skaffa hus.. Jag e väl bara feg helt enkelt.. Men kanske om ett par år =)

Vaggan inköpt på Toddlers, vet inte om den affären finns överallt. Men liknande vaggor finns på Babyland & Babyproffsen. Denna kostade 1995 kr men vi köpte när dom hade 20 % på sortimentet..Perfekt! Hehe..Sover Kevin i spjälsäng fortfarande?

Imorgon går jag in i v 35! Hihi

Emma » 2010-01-19 | 21:40:11
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Ja visst, vad har du gjort idag.

Nej jag menade snarare att jag haft missfall & nu får ni följa fortsättningen osv.

yasmine modell fru och mamma » 2010-01-19 | 22:02:21
URL: http://yasminegill.blogg.se/

tack. börja när jag var 14år vart rekomenderad sen rullade det på.

man kan skicka in bilder till agenturer tex www.mikas.se

man kan tjäna pengar om man är duktig hihi.

Görs det nå kul ikväll? kraaam

Sara - Alicias mamma & Gravid » 2010-01-20 | 06:26:16
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

jaha okej, jag laddade ner det på deras hemsida, hittade den via google. Jag har haft det länge :)

Nej min bm sa att hon kunde göra upp en nål i tungan på mej så att jag inte skulle må illa. Men haha jag mår helldre illa än får en nål i tungan :P Ja den kan ju det, men känns inte så, men hoppas den lilla vill komma snart för är verkligen trött på att vara gravid nu :P

Nej faktiskt inte alls nersvös :D

kram

Denise - Ännu en mammablogg » 2010-01-20 | 10:57:17
URL: http://knoddis.com

sv: aa precis, nu har du hajat :D Oj, är han så lång? :D Hur lång är han och hur lång var han när han föddes? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback