Trötta & sjuka

stackars mina killar, karln är risig i magen och extremt utmattad sovit hela dagen. :( prinsen är jätte trött idag och varit lite dålig i magen dvs kräkts en flod över bordet och mattan mitt i vår mat, självklart fick jag torka medans en annan sprang till toan och jag slängde min mat förutom äppelpajen haha.

Ja så dem kräktes väl ikapp, kevin har knappt haft aptit men velat ha godis vi inte gav till han.
så vi får se hur detta utvecklas. jag känner dock ingenting så jag håller mig nog fri från detta vad det nu är. :)

hur som helst så köpte jag inte bara min älskade vackra klocka utan en silverring också.
tee som hette * kärlekens te * med små rosa hjärtan i. mjams. :) 4 filmer har vi att kika på, men det blir väl att jag får sitta själv med dessa eftersom han sover som en björn i idÊ .

jag har så ont i magen av dåligt samvete över min taskiga attetyd mot min mamma.
fyfan för det. hur tusan ska jag kunna handskas med mitt temprament mot vissa, och en mamma är lätt att ryta till emot när hon går en på nerverna ni vet.
jag skäms för hon ingår i det där Allt i mitt liv, allt jag behöver för att kunna andas. utan henne, finns jag då?
ja älskar min mamma extremt mycket och är glad att hon är en sådan mamma som alltid finns där.
den familj jag är uppvuxen med är inte den bästa, jag hatar 3 av dem men jag älskar 2 av dem.

Kevin går jätte bra :D
och mitt öra är Svullet för jag tog ett oäkta örhänge , klantarsle av mig.

det var väl en lång och fin uppdatering, nu blir det hopp i säng för lilla prinsen. :) kram
Emelie » 2010-01-04 | 19:48:02
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Jobbigt att vara sjuk :/ Krya på er!



Sv: Vad roligt :D När är hon beräknad nu igen? :)

Ha en bra dag! :D Kram

Angelica <3mamma till liam & nr 2 påväg<3 » 2010-01-04 | 19:48:43
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Hur kändes det att föda på självaste nyår, fan så tråkigt o fylla år då, fast iofs hellre då än nyårsdan ;) Aha okej mysigt.. :D Vi var nere hos sara, hon du skriver i bloggen med (michelles mamma) Så vi käka mat, godis o bara hade det mysigt!! Aha då ska jag ta en tur till apoteket nån dag :D

MichellesMamma<3 » 2010-01-04 | 21:05:52
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

nej inge högt blodtryck hade jag =) allt såg jätte bra ut, så är väl nått av förkyldningen som sitter i så hemskt.. typ hela dec var ja sjuk med så töligt o vara dåligt :(:( kramis

Karin - Mamma till Emil och Liam » 2010-01-04 | 22:33:41
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Jag har inte försökt sluta amma förens nu, därför har vi fortsatt. Han har alltid vägrat napp och välling så amningen har varit en tröst och hans mys. Nu ska jag dock börja jobba snart, så för att få en nogorlunda bra nattsömn måste vi sätta stopp för amningen. Det har gått över förväntningarna faktist :) Vad kul med en liten bebis igen, och kul med en tjej.Det blir ganska tätt mellan barnen då :)

Monica&Theodor » 2010-01-05 | 07:11:57
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Ja dom dära hormonerna spelar mej verkligen spratt denna grav, så var det inte alls när jag väntade Theodor.. Men som sagt ingen grav är samma som den andra! O tur e kanske det =)

När är du beräknad denna gången?

MichellesMamma<3 » 2010-01-07 | 09:52:30
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Hahah ja men visst låter de skummt att man är större om magen men att ändå sf måttet är mindre än förra graven?! haha



hur är det med er då börjar ni bli friska?? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback