ähh !

Anonym om Värme så de heter duga,:
Varför ska ni inte ta med eran son på kryssningen för? Ni lämnar ju bort han hela tiden ju???!!!
Nån speciell anledning till de eller???


allvarligt, du borde hitta ett annat intresse att lägga din tid på en att bry dig om andras liv hela tiden.
du är verkligen som ett litet barn som tjatar efter godis.
vart är ditt liv egentligen? , vi lämnar inte bort vår son hela tiden, han är hos mormor&morfar varannan helg för att ge oss avlastning, så vad är hela tiden för dig egentligen? ,
vi är bara glada att han är så lätt att lämna till dem och få bli lite bortskämd en att ha det jävligt tufft med att lämna bort ungen.
Grabben har astma och lunginflammation, så nej jag riskerar inte att han får massa sjukdommar igen, jag prioriterar honom först annars hade han så gärna fått följt med.
jag undrar då hur du är/kommer bli som förälder om du anser att jag sköter mina barn dåligt som gör si och så .. tss bullshit ! jag sköter dem bäst, så engera dig i något annat istället. :)
cassandra, mamma till josefin » 2010-07-04 | 20:42:46
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Hej! :) Hur är de med kevin? kram

cassandra, mamma till josefin » 2010-07-04 | 21:17:48
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Hon berättade bara att ni fått åka in till akuten igen! Stackarn :( Hoppas han blir bra snart!



De gick jätte bra :)

kramar

Jessi Fox » 2010-07-05 | 11:46:25
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

jag är rätt sugen på att veta vem idioten som kommenterar är... är de samma ip hela tiden??



ska fundera lite över kameran. tack för infon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback