Glad idag en sommardag.

Ett under att min lilla tös sovit 3 timmar i sin säng nu. :) hunnit äta frukost, kollat på unga mödrar (vilat) , bytt blöja gjort ordning välling till grabben och suttit här. woho, hon lär väl vakna snart. :)
ska hinna fixa i ordning mig till Bandit rock i högtalarna och slurka mitt kaffe så man vaknar till liv. dem ville vakna halv 6 och jag kände mig som ett traskande lik mer eller mindre.
sen ska vi packa ner allt som vi ska ha med oss, möta upp Victoria&saga i farsta sen ta massa fina bilder i området på kidzen, bra ljus idag för fotografier. :) nu måste vi köpa ny fotoskrivare, ungen har matat skrivaren med kex och annat smarrigt. :/

have a nice fucking day :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback