Gravid???

jag hoppas inte och tror inte.. mått illa som fn vissa dagar haft molande värk, igår var det som värst och vi bestämde oss för att köpa ett test, det var negativt ... tror jag.. såg en liten skiftning av ett sträck.. men kanske såg i syne? äh vet inte, får göra ett nytt sen.
kunde inte äta alls igår och skruttan har velat haft tutte hela natten, antar för att mjölken tunnade ut så mycket och inte blev så mycket när jag inte åt. :/ men nu har jag börjat komma tillbaka med ätandet. :)
idag Gaddar vi oss och sover över hos mina föräldrar annars kommer vi hem 12 inatt och det orkar vi inte, lite sovmorgon imorgon kanske om mamma är snäll ;)
har precis duschat och satt på högsta strålen och försökte pricka en jävla långben som flög runt men kevin fick all vatten på sig och resten av madrummet, haha crap! :p

nu ska jag sätta på ett jäng koppar kaffe så man piggnar till och fixa naglarna. :)

Ha det king Tjingeling !

Elly » 2010-07-26 | 19:10:23
URL: http://gravidnu.blogg.se/

sv: fast han är inte så tjock nu, på kruvan låg han exakt perfekt både på vikt o längd :) helt propotionell (stava)

han vägde 3470 gram han när han föddes.

hehe jo, jag klippte dem först i början då han va så liten, men de funkar lika bra nu som med långa naglar, har inte lyckats riva honom än haha

kram

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-07-27 | 16:39:10
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Oj, det skulle ju va rätt jobbigt om du var gravid igen, ett tag till får ni allt vänta ;)



Sjukt vacker är du, vet du de? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback