keep it one !

Morsning korsning, nu är jag här igen. huhu ;) ni tröttnar väl inte på mig heller tihi. :) im awsome. :D
nää, men hur som hur har jag beställt röd hårfärg och kallt rosa nagelack, i veckan ska det färgas hår. :) hade tänkt mig Svart grund för håret med röda skimmrande slingor BALLT som fn ! :) tycker den där rockiga stilen är ruggit snygg. :)

idag var jag på vårdcentralen och fick piller mot infektionen, sen kom jag och tösen hem till två glada grabbar, och då blev det prat om bröllop ganska lång pratstund.
hur som hur, så krånglar vår box och ringt till idioterna två gånger och dem sagt samma sak, min mor ringde dit också men då koppla dem bort henne, så jävla förbannad! skiten funkar inte. grr!
jaja får ringa dit imorgon och ta fram min otrevliga attetyd det brukar funka. :) är man fjompig och trevlig så är man tydligen lätt att blåsa enligt såna företag, na na na ! försök inte ens.

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-07-01 | 22:37:37
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Okej, ja tuttarna spänner till nästan hela tiden nu tycker jag och är alltid stora som hus och fyllda, men dom läcker iaf inte, inte som dom gjorde i början iaf. Så det är ju skönt det.



Usch, lillapojken :( Det är ju så hemskt, så himla orättvist. Hoppas tabletterna hjälper fort nu då, men han blir väl sjuk lika fort igen stackarn :(



Jasså, man brukar ju få världens immunförsvar när man är sjuk mycket som barn, min bror var också ofta sjuk men inte så allvarligt och han blir aldrig sjuk längre.



Man brukar inte bli sjuk som gravid, även att man har sämre immunförsvar, jag blev det inte heller. Jag har inte hört någon som blivit så sjuk under graviditeten, inte mer än en förkylning.



Kramar

janni - mamma till Emilia <3 » 2010-07-02 | 00:19:59
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Hej på er söta!

Ja hon sover hela natten så underbart! så mätt och belåten är hon iallafall på kvällen :)



Pyamasen kommer från Ralph lauren, vi beställer via internet en del :) tack så mycket, jag älskar babykläder! :)

Martina » 2010-07-02 | 13:22:53
URL: http://beautywolf.blogg.se/

mysig bild:)



coolt håret kommer bli de låter som de i alla fall:)



händer hos er denna dag annars?

kram

Jackzara » 2011-02-10 | 12:58:24
URL: http://jackzara.blogbow.com

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback