Kryssning !

idag, ikväll .. packa och vänta på att mommo och moffa ska hämta grabben och få umgås lite med dem själva. :)
känns som man inte varit hemma på en vecka.. well.. det är sant, vi har inte varit hemma på en vecka.. det såg ju mer eller mindre ut som ett bombnedslag och en nackdel med att bo på nederbotten är att det kommer in så hell mycket myror.
min ryggrad är grymt öm efter den smärtsamma gaddningen, nu är den gjord och jag är mer en nöjd, min mams sken upp som en sol när hon såg den och det var huvudsaken :)

har en bild på den senaste gaddningen innan jag skrev in *Mamma* i den. :) om ett tag blir det en till.. fan detta är verkligen beroende framkallande ;p

My little RockStar :) <3

Lotta » 2010-07-28 | 11:07:45

Jättefin bild på jättesöt flicka! // Lotta

Elly » 2010-07-28 | 11:36:26
URL: http://gravidnu.blogg.se/

tatueringar är beroendeframkallande JA! Så tråkigt att tatueringsstudion jag går till är så upptagna att man får en tid efter flera månader :s

Sv: tack, supernöjd med albumet.

ja den här avundssjukan finns alltid

kram

Jessi Fox » 2010-07-28 | 17:26:58
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

haha har man väl en gång börjat gadda kan man inte sluta...



ha så kul ikväll!

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-07-28 | 20:14:12
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Så himla söt och vacker hon är! Så himla lik dig! :)

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback